ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

STORYTELLING A IMPROVIZACE

- jak využít sílu příběhu, který propojuje emoce, hodnoty, informace a motivaci.

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: ST-2023
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: Vyšehrad, školící středisko agentury AHA
Lektor: Mgr. Monika Nevolová
Cena: 8500 Kč (bez DPH 21%)

Pomocí příběhu můžete přesvědčovat druhé, získat si pozornost i ovlivňovat atmosféru ve firmě. 
Udělejte vaše prezentace zajímavé a motivující.


Naučíme Vás, jak vyprávět příběhy a s jejich pomocí ovlivňovat dění. Storytelling je vyprávění příběhů. Lidský mozek lépe přijímá informace v podobě příběhu. Díky příběhům si lépe pamatujeme a chápeme, co a proč se kolem nás děje. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.
2 denní interaktivní trénink zaměřený na pravidla storytellingu a tvoření smysluplných sdělení a příběhů vám otevře cestu k lepší komunikaci. 

   

Storytelling, improvizace, efektivní komunikace, vypravěčské postupy, příběh pro sdělení, získání pozornosti, originální prezentace, práce s hlasem, inspirace posluchače, vzbuzování emocí.


Kdy je vhodné storytelling využít?

- při prezentaci
- při prosazování nápadů u nadřízených a kolegů
- při motivaci podřízených

Komu je určeno?
Vhodné pro manažery, obchodníky, teamleadery, prezentující, personalisty, marketéry a ty, kteří jsou v kontaktu s lidmi, jež chtějí motivovat a přimět k akci.

V čem pomůže vám:

MANAŽEŘI

Získejte lidi pro své myšlenky, inspirujte je ke změně postojů či k netradičním řešením složitých situací.

MARKETING A PR

Storytelling výrazně pomáhá marketingu, kdy se pomocí vyprávění příběhu mohou zákazníci lépe ztotožnit se značkou. Daleko raději se člověk stane příznivcem produktu, k němuž se váže nějaká emotivní linka. 


OBCHODNÍCI

Budete-li vyprávět příběh, lidé si mnohem lépe zapamatují, kdo jste, co nabízíte a proč to nabízíte.
 

PREZENTUJÍCÍ, UČITELÉ, MODERÁTOŘI

Storytelling je skvělý nástroj, když chcete prezentovat bez slidů. Vytvořte příběh, který posluchače zaujme, emočně zasáhne a přiměje k akci.Prezentujete nabídky, strategie, projekty, sdělujete informace a reporty? Oživte svá sdělení vyprávěním poutavých příběhů, naučte se, jak začlenit příběhy do prezentace a snáze své posluchače motivovat a přimět k jednání.
 

Absolventi kurzu se naučí, jak

  • efektivně komunikovat s posluchačem při veřejných vystoupeních
  • předávat svá sdělení v podobě příběhu a začleňovat příběhy do prezentací
  • dát informacím smysl, který by holá fakta nikdy dát nemohla
  • zařazovat do svého projevu originální vypravěčské postupy a improvizaci
  • využívat vlastní fantazii a imaginaci
  • získat pozornost posluchačů, zasáhnout jejich emoce, motivovat a inspirovat posluchače k participaci a akci
  • pochopit pravidla přitažlivosti příběhů  

Obsah

1. den - základní dovednosti

  • Přínos storytellingu
  • Využívání příběhů při sděleních a prezentacích
  • Jak inspirovat a motivovat druhé a usměrnit skupinová rozhodnutí
  • Jak tvořit vlastní příběhy – praktické nácviky​
    • kde hledat vhodné příběhy, metafory, analogie pro svou praxi
    •  sestavení vlastního příběhu
    •  umění improvizace 
    •  příběhy z prostředí businessu – proč jsou působivé
  • Jak stručně sdělit příběh – praktické nácviky
    • výběr a formulace myšlenek, které zaujmou 
    • práce s hlasem – modulace hlasu, pauzy
    • neverbální komunikace – gesta, mimika 
    • práce s pointou
    • nácvik vyprávění příběhu, rozbor a zpětná vazba

2. den - pokročilé dovednosti

  • Tvorba osobního příběhu
  • K-A-V-A  
    • Kontext - Akce - Výsledek - A co z toho?
  • Složitější užitečná struktura (rozšíření struktury K-A-V-A)
    • drama - detail
    • techniky a cvičení na dynamiku projevu
    • zapojení publika
    • spolupráce a souhra v komunikaci
    • kreativita 
    • emoce v příběhu
    • typologie posluchače
  • Nácvik vyprávění příběhu, rozbor a zpětná vazba


Termín

1 den (9,00 - 16,00 hod.)
2. den pro zájemce o pokročilejší trénink

termíny dle zájmu, na vyžádání 

Metody

Všechny dovednosti si účastníci kurzu osvojují formou storytellingu, tedy vyprávění na základě příběhů, které si sami vytvoří, s využítím prvků stand-up a improvizace. Kurz je realizován jak formou samostatné práce, tak i interakcí ve dvojicích či skupinách -  vytváření a vyprávění příběhů, práce s hlasem, mimikou a gesty, zdokonalení prezentačních dovedností. Účastníci kurzu probírají společně téma a možnosti příběhu a dostává se jim tak možnosti vzájemně se podporovat a inspirovat. 
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hodnocení účastníků

 

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 21.12.2024 16:12:12
Titulek: STORYTELLING A IMPROVIZACE | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/109-storytelling-a-improvizace.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.