ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

TVORBA FIREMNÍCH ČASOPISŮ A NEWSLETTERŮ

- kreativní texty, tvůrčí psaní žurnalistických žánrů

Kategorie: Profesní kurzy
Kód kurzu: TPC-0318
Termín:
Obsazenost: Poslední volná místa
Místo: Na Pankráci 30, Praha 4 - Vyšehrad
Lektor: Bc. František Tlapák
Cena: 3950 Kč (bez DPH 21%)

Kurz pro (začínající) novináře a redaktory, kteří vytvářejí firemní časopis nebo obecní periodikum, newsletter, zpravodaj či věstník. 
Seznámí se s kreativním způsobem psaní žurnalistických žánrů, naučí se, jak se tvoří titulek, novinářská zkratka, jak funguje redakce a další užitečné poznatky pro nestudované žurnalisty.


URČENO

pro všechny pozice vyžadující psaní tvůrčích textů v rámci interní či externí komunikacepro redaktory firemních či obecních periodik.  V tomto kurzu budou seznámeni s náplní práce redaktora firemních či obecních periodik, s hlavními publicistickými žánry, etickým kodexem žurnalisty a žurnalistickou tvorbou. 

CÍL

Kreativní psaní kvalitních textů pro firemní a obecní periodika, newslettery, firemní materiály či PR články.
 

CO ÚČASTNÍCI ZÍSKAJÍ 

  • znalosti ve vedení firemního časopisu (organizace práce, koncepce, žánrová pestrost, korektury, redakční rada, uzávěrka)
  • základy žurnalistických žánrů a publicistiky, umělecké žánry
  • osvojení a procvičení interaktivnosti a variability vedení rozhovoru - interview
  • ​pod odborným vedením si procvičí vybrané žánry


OBSAH
 

  • Pestrost žurnalistického projevu - publicistické, umělecké žánry
  • Zpráva jako začátek praxe  - praktické cvičení
  • Dobrý titulek je uměním / bulvár a jeho hranice
  • Rozhovor jako nejpoužívanější interaktivní forma nejen v žurnalistice
  • Důležité pojmy: autorizace, editace, korektura. etický kodex
  • Firemní či obecní periodikum
  • - interní (důležitost vnitropodnikové komunikace, sdílení informací)
  • - externí (firemní propagace, informování zákazníků nebo občanů....)
  • - editorská tvorba vlastní stránky časopisu,  koncepce, korektury, uzávěrka 
  • ​Praktické cvičení - nácvik psaní textů

METODY A FORMA VÝUKY

9.3.2018   9,00 - 17,00 hod.
1 denní workshop (8 vyuč. hod.) , výklad a komentovaná diskuse, cvičení, psaní a rozbor textů. 


LEKTOR

Bc. František Tlapák - lektor komunikačních dovedností s novinářskou praxí. 
 

 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 21.11.2024 10:11:55
Titulek: TVORBA FIREMNÍCH ČASOPISŮ A NEWSLETTERŮ | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/128-tvorba-firemnich-casopisu-a-newsletteru.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.