ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

- vizitka firmy a péče o klienty

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: TK-0418
Termín:
Obsazenost: Poslední volná místa
Místo: Praha 4, Vyšehrad, Na Pankráci 30
Lektor: Ing. Jan Korbel
Cena: 3950 Kč (bez DPH 21%)

Umět dobře telefonovat neznamená jen vybrat číslo z paměti smartphonu, ale zahájit a vést efektivně rozhovor, aby byl stručný, jasný, srozumitelný, příjemný a řešil důvod telefonátu.
 

Komunikace, telefonování, pravidla 1. kontaktu, vzbudit zájem, potřeby zákazníka, naslouchání, technika kladení otázek, zvládání námitek, formulace vět, call skript, psychika, řešení reklamace, stížnosti, asertivita, typologie zákazníků, reprezentace firmy, 1. dojem, call centrum, informace, zákaznická linka, zákaznický servis.
 


CÍL

Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:  

  • ujasnit a sjednotit principy komunikace po telefonu
  • ​poskytnout návod pro jednání s různými typy zákazníků a v různých konkrétních situacích
  • zlepšit komunikační dovednosti a odstranit obavy z telefonování
  • jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
  • jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • jak posílit případné dovednosti prodeje po telefonu?

CÍLOVÁ SKUPINA

Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost. Vhodné pro pracovníky zákaznických linek,  asistentky, recepční, obchodníky, pracovníky call-center* a hot-line a další profese.

* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde

OBSAH

Telefonická komunikace

  • specifika komunikace po telefonu  (aktivní i pasivní telefonáty)
  • aktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • verbální komunikace
  • - jak vzbudit zájem
  • - volba slov, srozumitelnost, jak pracovat s hlasem a zaujmout 
  • tvorba a práce s call skriptem

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • profesionální komunikace a proklientský přístup  
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • identifikace potřeb zákazníka
  • technika kladení otázek
  • poskytování informací a prezentace služeb / produktu
  • vyřizování reklamací a stížností
  • zvládání námitek
  • správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • vypracování seznamu vhodných odpovědí na některé reakce zákazníků
  • obchodní komunikace po telefonu (cold calling, telemarketing, telesales)

Typologie zákazníků

  • profesionální jednání s náročným zákazníkem
  • agresivní nebo submisivní chování při rozhovoru
  • zvládání psychické zátěže při telefonování

ROZSAH

9,00 - 17,00 hod., 8 vyuč. hod.

LEKTOR

Lenka Jedličková - trenérka a konzultantka telesales, telefonické komunikace a výcviku pracovníků call center s praxí operátorky a supervizorky call centra.

Reference posluchačů kurzů 

METODY

Stručné teoretické základy (20%) a návazný trénink (80%) s využitím videonahrávek, analýza, individuální zpětná vazba.

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►

 

 


Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 24.06.2018 01:06:13
Titulek: PROFESIONÁLNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE | Web vzdělávací agentury
Zdroj: http://agentura-aha.cz/kurz/143-profesionalni-telefonicka-komunikace.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30
140 00 Praha 4

Telefony: +420 241 442 070 +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.