ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Firemní školení

Seznam témat ►

Tréninkové programy ► 


Standardy zpracování zakázky a přípravy firemních kurzů

Agentura zpracovává přijaté zakázky, resp. poptávky na provedení školení firemní klientely, dle níže uvedených postupů (zkrácená info verze).
 

1. Analýza vzdělávacích potřeb 

Účelem prováděných aktivit je zjištění současného stavu, motivace, očekávání, prostředků atd. pro  možnost stanovení cílů vzdělávacího programu.
Analýza zahrnuje aktivity agentury k získání potřebných informací, forma je různá dle konkrétní situace:  dotazníkové akce, meeting s managementem, setkání účastníků kurzu s lektorem atd.
Výsledkem analýzy bude zpráva o současném stavu a cílech vzdělávacího programu.

2. Příprava vzdělávacího programu

Spoluprací managementu klienta, agentury a lektora bude na na základě výsledků předchozí analýzy potřeb vytvořen návrh vzdělávacího programu. 
Výsledný návrh vzdělávacího programu obsahuje dále: časovou dotaci kurzu, obsah vzdělávacího programu, lektorské obsazení, místo pro školení (v agentuře, u klienta, v ČR i zahraničí), termíny, případné další služby a cenovou nabídku.

3. Realizace vzdělávacího programu

Agentura provádí všechny potřebné organizační úkony pro kvalitní průběh kurzu, tzn. po dohodě s klientem zajištuje v požadovaném rozsahu i případné další služby. Agentura sleduje průběh programu a reaguje na jakékoli podněty a případné akutní situace.

4. Zhodnocení

Závěrečná hodnotící zpráva obsahuje souhrnné hodnocení na podkladě písemného vyjádření účastníků kurzu, lektora a agentury.
Hodnotí se především splnění stanovených cílů kurzu.

5. Doporučení - follow-up

V závěrečné hodnotící zprávě je navrženo, je-li účelné, vhodné follow-up školení do budoucna pro udržení kvality, resp. další rozvoj získaných dovedností. 
Zohledňují se potřeby týmu i jednotlivců (viz. níže)  


Výhody pro zákazníka - proč s AHA?

Výborné referennce ►   a rozsáhlé  zkušenosti z firem ►

  • Konzultantské služby
  • ​Efektivní standardy zpracování zakázky
  • Vyvážené ceny služeb 
    • Transparentní cenová nabídka
    • Klientský bonusový program a množstevní slevy
    • ​Zdarma analýza stavu a vzdělávacích potřeb
  • Follow-up programy pro další rozvoj
  • Doškolování jednotlivců v otevřených kurzech 
  • Uspořádání OK vybraného tématu (přihlášení min. 3 osob z firmy)
  • Individuální výuka - koučink manažerů, konzultace a individuální trénink 
  • Spolehlivý obchodní partner


 


 

 

 Dobrá rada zdarma 
 Podrobné informace týkající se výše uvedených postupů přípravy firemních  školení, metod výuky, referencí, komplexního servisu agentury atd.  získáte od pracovníků AHA  - napište nebo jen zanechejte své telefonní číslo - viz. záložka vpravo - ozveme se!

 


 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 26.04.2018 04:04:57
Titulek: FIREMNÍ VZDĚLÁVÁNÍ | Web vzdělávací agentury
Zdroj: /kurzy/firemni-skoleni.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30
140 00 Praha 4

Telefony: +420 241 442 070 +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.