ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE V PRAXI

- péče o klienta, využití pro prodej i vizitka firmy

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: TK-0320
Termín:
Obsazenost: Poslední volná místa
Místo: Na Pankráci 30, Praha 4 - Vyšehrad
Lektor: Lenka Jedličková
Cena: 4950 Kč (bez DPH 21%)


Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy.


Telefonujete s klienty a reprezentujete svoji společnost?
Nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete?
Potřebujete prodávat po telefonu nebo oslovit "studené kontakty"?
Jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat?

Pojďte to změnit!

Je-li náplní vaší práce

  • podávání informací po telefonu
  • prodej či sjednávání schůzek po telefonu
  • telefonická komunikace s novými i stávajícími klienty
  • vyřizování servisních telefonátů, reklamací či stížností

Chcete-li

  • volat bez obav či nepříjemného pocitu
  • vyřizovat telefonáty rychleji, efektivněji a příjemněji
  • zaujmout klienta již při prvním kontaktu
  • vědět, jak reagovat na nepříjemného nebo neodbytného klienta
  • zjistit, jak se o klienta opravdu zajímat
  • umět se užitečněji ptát a zjistit všechno, co potřebujete vědět
  • zvýšit prodej či dobře reprezentovat vaší společnost

pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.

Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

  

PŘÍNOSY

  • Rychlejší a efektivnější komunikace
  • Přesnější formulace myšlenek a kvalitnější kladení otázek
  • Schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou  
  • Efektivnější zjištění potřeby klienta
  • Odstranění obav z telefonování
  • Zvýšení počtu domluvených schůzek či obchodů
  • Zkombinování profesionality a lidskosti zároveň
  • Možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci
  • Schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci 

OBSAH

Zásady a pravidla telefonické komunikace

  • specifika komunikace po telefonu 
  • profesionální komunikace a proklientský přístup  (pozdrav, představení, nabídka pomoci)
  • jak vzbudit zájem - pravidla navázání prvního kontaktu - úsměv je slyšet
  • akustická vizitka -  jak pracovat s hlasem, volba slov, srozumitelnost
  • verbální komunikace, akktivní naslouchání a efektivní vedení hovoru
  • příchozí volání a odchozí hovory
  • příprava na rozhovor s potencionálním zákazníkem
  • efektivní vedení a vyřízení hovoru 
  • tvorba a práce s call skriptem
  • užitečné obraty a tipy pro mluvený projev po telefonu

Efektivita a profesionalita telefonického hovoru

  • identifikace potřeb zákazníka a technika kladení otázek
  • trénink zjišťování potřeby za pomoci aktivního naslouchání a vedení hovoru
  • poskytování informací a prezentace služeb / produktu
  • prodej a nabídky služeb / produktů po telefonu
  • cold calling - volání na studené kontakty
  • zvládání námitek a argumentace
  • vyřizování reklamací a stížností, správná formulace sdělení, negativní a pozitivní odpovědi
  • práce s klienty v emocích či v obtížných situacích
  • profesionální jednání s náročným zákazníkem a zvládání psychické zátěže při telefonování
  • nácvik vedení hovoru ve dvojicích s následnou reflexí. Trenér svými ukázkami inspiruje k hledání nových možností.

Program bude přizpůsoben potřebám účastníků

TERMÍN

na vyžádání (9:00 - 16:00 hod.)   
 

Zajímají vás další podrobnosti k obsahu kurzu ► Telefonická komunikace ve firemní praxi

Potřebujete další dovednosti telefonické komunikace? Vyžádejte si nabídku nebo termín.

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 28.03.2024 23:03:52
Titulek: TELEFONICKÁ KOMUNIKACE V PRAXI | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/273-telefonicka-komunikace-v-praxi.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.