ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - telefonování v praxi

- telefonujte s chutí a úspěchem

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: TK-0320
Termín:
Obsazenost: Poslední volná místa
Místo: Na Pankráci 30, Praha 4 - Vyšehrad
Lektor: Lenka Jedličková
Cena: 4500 Kč (bez DPH 21%)


Telefonická komunikace je důležitou součástí prodeje, péče o klienty i vizitka firmy.


Nevadí vám telefonování, ale chcete se zbavit pocitu, že někoho obtěžujete?
Jsou někdy vaše hovory příliš dlouhé, málo efektivní, nejste si jistí, jak reagovat?
Pojďte to změnit!

Je-li náplní vaší práce

  • podávání informací po telefonu
  • telefonická komunikace s novými i stávajícími klienty
  • vyřizování servisních telefonátů, reklamací či stížností
  • prodej či sjednávání schůzek po telefonu

Chcete-li

  • volat bez obav či nepříjemného pocitu
  • vyřizovat telefonáty rychleji, efektivněji a příjemněji
  • zaujmout klienta již při prvním kontaktu
  • vědět, jak reagovat na nepříjemného nebo neodbytného klienta
  • zjistit, jak se o klienta opravdu zajímat
  • umět se užitečněji ptát a zjistit všechno, co potřebujete vědět
  • zvýšit prodej či dobře reprezentovat vaší společnost

pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.

Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.

PŘÍNOSY

  • Rychlejší a efektivnější komunikace
  • Přesnější formulace myšlenek
  • Kvalitnější kladení otázek
  • Schopnost mít vědomě hovor pod kontrolou  
  • Efektivnější zjištění potřeby klienta
  • Zkombinování profesionality a lidskosti zároveň
  • Možnost nahlédnutí jiného úhlu pohledu na telefonování a komunikaci
  • Schopnost kriticky hodnotit vlastní komunikaci
  • Zvýšení úrovně sebereflexe

OBSAH

  • Úvodní naladění a sestavení objednávky ze strany účastníků a trenéra
  • Krátké rozcvičení a zjištění úrovně dovedností a způsobu myšlení účastníků
  • Telefonická komunikace a její principy
  • Práce s otázkami – ukázka a zážitek, jak intenzivně lze vést rozhovory a řešit obtížné situace otázkou
  • Trénink zjišťování potřeby za pomoci aktivního naslouchání a vedení hovoru
  • Typy klientů a jak s nimi pracovat
  • Práce s klienty v emocích či v obtížných situacích
  • Trénink rozhovorů ve dvojicích s následnou reflexí. Trenér svými ukázkami inspiruje k hledání nových možností.
  • Plánování osobního rozvoje

TERMÍN
13.03..2020   (9:00 - 16:30 hod.)


Zajímají vás další podrobnosti k obsahu kurzu ► Telefonická komunikace ve firemní praxi

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 09.07.2020 20:07:59
Titulek: TELEFONICKÁ KOMUNIKACE - telefonování v praxi | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/273-telefonicka-komunikace-telefonovani-v-praxi.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.