ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

JAK (ZA)CHRÁNIT FIRMU V KORONAVIROVÉ KRIZI

- jak se z nepříznivé situace dostat převážně vlastními silami

Kategorie: Manažerský, Profesní kurzy
Kód kurzu: KORO-2022
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: dle dohody
Lektor: Ing. Jiří Svoboda, CSc.
Cena: 7950 Kč (bez DPH 21%)


Zasáhla vaši společnost koronavirová pandemie?
Řešíte, co budete dělat dál, jak firmu znovu postavit na nohy a vyvést z krize?

Pro vás je připraven workshop - praxí ověřené postupy a návody, jak se z nepříznivé situace dostat převážně vlastními silami.


URČENO
Určeno pro majitele, manažery, ekonomy menších a středních firem a všechny, kdo chtějí eliminovat negativní dopady současné situace na jejich podnikání.

CÍL
Cílem je dát účastníkům návod, jak realisticky zhodnotit situaci a co dělat pro udržení firmy, dokud je čas. Jde o využití selského rozumu a poznatků z kurzu. Mít odvahu ke změně.
Kurz k tomu dává zásadní předpoklady.
V každém případě se investice bohatě zaplatí (neopakujme chyby, které už jiní udělali a naopak využijme zkušenosti úspěšných).
Nedělat nic bývá osudné!

OBSAH

  • Jak jsme na tom v současnosti - rozumné zhodnocení aktuálního stavu firmy
  • Vývoj firmy a očekávání z pohledu dopadu problémů vzniklých koronavirem
  1. trh a zákazník
  2. náklady a výnosy
  3. cash flow, majetek a financování
  • Co a kdy dělat (neprodleně, krátkodobě, v delším horizontu), co to vyžaduje
  • Jaká opatření přijmout a jak pracovat se spolupracovníky, se zákazníky, s financemi
    (praktické postupy a návody)
  • Jak hodnotit přijatá opatření (zpětná vazba) a jak vycházet z dopadů těchto opatření při dalším rozhodování a řízení firmy

METODY
Výklad, příklady z praxe, rozbor individuálních konkrétních informací a výkazů, tržní analýzy, návody a samozřejmě diskuse a brainstorming. Výsledkem bude návod na míru, co a jak dělat.

ROZSAH
2 dny (16 vyuč. hod.)

TERMÍN
dle dohody a zájmu, pro firmy kdykoliv

LEKTOR
Ing. Jiří Svoboda, CSc.  - zkušený praktik, ekonomický odborník, lektor a konzultant firem

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 18.04.2024 10:04:43
Titulek: JAK (ZA)CHRÁNIT FIRMU V KORONAVIROVÉ KRIZI | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/www/www/kurz/292-jak-za-chranit-firmu-v-koronavirove-krizi.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.