Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou.
Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě poslouchal? Jak si zajistit více obchodních schůzek a úspěšných obchodů?
Obchodní a nabídkové telefonáty a cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině, je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.
- Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
- Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
- Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
- Jak si zajistit více obchodních schůzek?
- Jak posílit dovednosti prodeje po telefonu?
Psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení na úspěch, slovní obraty, argumentace, modelové situace, prezentace služeb, kvalitní telefonická komunikace, vztahy s klienty.
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace ►
Jak fungujeme a jaké řešení přinášíme....
URČENO
obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům, podnikatelům
ÚVOD
- Co vlastně zákazníci chtějí?
- Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
- Jak zvládat námitky?
- Umíme přesvědčivě argumentovat?
- Jak správně oslovit (nového) zákazníka po telefonu?
PŘÍNOS
- rozvoj komunikačních a obchodních dovedností
- zvýšení efektivity a úspěšnosti telefonických hovorů
- získání nových nápadů k navýšení prodeje
- odstranění zábran telefonovat nejen neznámým potenciálním klientům
- zvýšení jistoty v telefonickém sjednávání schůzek
- získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a dojednaných obchodů
OBSAH
Co vlastně zákazníci chtějí?
- proč se lidé brání prodeji / nákupu?
- jak funguje lidská motivace a proč je cena až na druhém místě?
- víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?
Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?
- aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
- zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
- proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
- jak vylepšit prezentaci našich služeb?
- komunikace je nejvýznamnější konkurenční výhodou
- "čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
- prodávají především vztahy - v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
- jak budovat a udržovat dobré vztah a jak oživit vztah po krizi či problému?
Jak dovedně ustát námitky?
- které námitky slýcháváme nejčastěji
- zpracování námitek klientů
- proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi
- na jaké argumenty lidé slyší a co dělat, když protistrana nevěří našim argumentům?
Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?
- doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
- jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta pro zákazníka
- prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace
- návrh vhodného řešení
- argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
- jak oslovit nového klienta - volání na "studený kontakt"
- pravidla akvizičních telefonátů
- domluvení osobní schůzky
- modelové situace - rozbor telefonních hovorů
- tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti
ROZSAH
1 den (9.00 - 17,00 hod.,) 8 vyuč. hod.
Zajímá vás trénink
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►
METODY
Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby.
Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20
Reference absolventů kurzů ►