ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

Firemní klienti

Probační a mediační služba
Probační a mediační služba

Reference absolventů individuálních tréninků a konzultací

 


Reference posluchačů z firemních tréninků
 


PES – Peněžní expresní service, s.r.o.

Profesionální telefonická komunikace – Jan Korbel

"Byla potřeba zformalizovat projev pracovníků call centra a naučit je pracovat s projevem tak, aby zákazník získal větší důvěru v naše služby. Všechny tyto požadavky byly splněny.  Oceňuji hlavně praktický nácvik situací a osvojení si potřebných formulací."
Kristina Kouřilová

„Jsem ráda, že jsme mohli pochopit, jak převzít kontrolu nad hovorem, jak jej převést k jasnému výsledku. Oceňuji praktický nácvik a osvojení potřebných formulací. Lektor Jan Korbel má velmi otevřený přístup, nezahrnuje zbytečnou teorií, ale důležitou praxí, zkušenostmi a nácvikem.“ 
Kristina Kouřilová, vedoucí zákaznického servisu 

"Žádná očekávání jsem neměl, byl jsem mile překvapen. Rozsah kurzu postihnul celou problematiku. Přínosem bylo také podívat se na komunikaci z jiného úhlu a pochopit odbornou teoretickou část."
Jiří Rastočný

"Kurz byl zaměřen hlavně na praktickou stránku. Dle mého názoru je to i přínosnější. Lektor byl příjemný, přátelský a věnoval se přesně tomu, co bylo potřeba zlepšit. Kurz hodnotím kladně a věřím, že se díky němu kvalita našeho zákaznického servisu zvýší."  
Veronika Mrázková

"Dokáže rychle identifikovat silné a slabé stránky člověka a dát relevantní doporučení pro zlepšení."
Jakub Holas

„Po tréninku dokážu identifikovat svoje nedostatky v telefonické komunikaci a následně s nimi pracovat. Pochopil jsem, jak mám lépe působit na klienta“.
Jakub Vobořil

 


Nestlé Česko, s.r.o.

Profesionální telefonická komunikace – Jan Korbel

"Pan Korbel pro nás realizoval trénink pro zkušené operátory, se kterým jsme byli velmi spokojeni. Viděla jsem, že je možno efektivně pracovat s každým. Na vyžádání ráda podám referenci".
Mgr. Romana Svačinová, vedoucí call centra


Krajská hygienická stanice Karlovarského kraje

Mediální trénink - mediální a krizová komunikace  - Jozef Ftorek

"Vážená paní doktorko, spolupráce s Vaší agenturou pro nás byla velmi příjemnou a obohacující zkušeností, ze které budeme dlouho čerpat."
MUDr. Hana Bártová, ředitelka sekce ochrany a podpory veřejného zdraví KHSKV


Nestlé Slovensko s.r.o. 

Prezentační dovednosti  - Tomáš Zykán

"Splnili sa moje očakávania. Naučila som sa množstvo vecí, o ktorých som dosial nepočula a nepraktikovala. Lektor byl velmi vnímavý, ohladuplný, snažil sa naviesť nás na správnú vlnu. Velmi zajímavý kurz, ktorý se dotýkal každej oblasti odprezentovania sebe sama. Odporúčam ostatním."
Alena Dudinská

"Chcela som sa naučiť, ako profesionálně prezentovat, naučit se nové techniky, odbúrať trému pri prezentování. Trénink bol interaktívný, lektor mal praktické ukážky, ktoré sa mi páčily. Dával nám spätnú väzbu na naše prezentovanie. Pozitívně hodnotím vela ukážok z praxe.  Kurz by som odporučila i ostatným. Profesionálny prístup lektora, uvolněná atmosféra."
Tamara Kekeňáková

"Moja očekávania sa splnili. Kurz hodnotím super, kreatívné a zábavné, doporučujem kolegom."
Martin Tkáč


Festool 

Profesionální telefonická komunikace – Jan Korbel

„Tréninkem jsme chtěly zlepšit telefonickou komunikaci se zákazníky a smluvními partnery a zároveň i získat podporu pro nové rozšíření pracovní náplně – nabídky po telefonu. Kurz nás příjemně překvapil, získaly jsme množství informací a užitečných rad pro každodenní komunikaci se zákazníky. Lektor Jan Korbel je profesionál na svém místě, oceňujeme srozumitelné podání tématu a vynikající lidský přístup.  S kurzem jsme byly spokojeny a nově získané zkušenosti uplatníme v praxi.“ 
Barbora Babicová, Eva Třísková – pracovnice call centra Festool


HOYA Lens CZ, a.s.

Profesionální telefonická komunikace – Jan Korbel

„Kurz byl skvěle podaný, mám z něho dobrý pocit. Určitě ho doporučuji každému, kdo komunikuje se zákazníkem.“ 
Soňa Abrahamová, pracovnice zákaznického servisu

"Obsah kurzu byl postaven tak, aby pokryl potřeby všech účastníků. Hodnotím celý trénink kladně, upozornil na nedostatky v projevu a lektor uměl poradit, čeho se vyvarovat a naopak doporučil, jak lépe komunikovat s klienty.“ 
Drahoslava Vrabcová, pracovnice zákaznického servisu 
 


Hogg Robinson, s.r.o

Leadership Jan Korbel

"Tento kurz mi zásadně pomohl pochopit způsoby chování různých lidí v různých situacích. Odnesl jsem si až překvapivě realistický plán na zlepšení sebe sama."
Pavel Němec, výkonný ředitel, Hogg Robinson, s.r.o.

"Během Leadershipu jsem nečekala takový zlom a drive. Jan Korbel je příjemný se zdravou autoritou."                        
Helena Jemelková, Head of Sales MG&E, HRG Czech Republic


LK SERVIS - GERnétic v ČR a SR

Zvyšování výkonnosti firmy - Jan Korbel

"Rozvoj osobnosti je potřeba na každé profesní úrovni i v každém životním období. Kdo to pochopí, získává. Děkuji za další posun panu lektorovi Ing. Korbelovi."
Ing. Andrea Trčková, výkonná ředitelka


Ministerstvo vnitra ČR

Komplexní řešení problémů - Jan Korbel

„Firemní workshop Komplexní řešení problémů, vedený Janem Korbelem, byl pro nás intenzivní, náročný a skutečně přínosný. Pro mě osobně bylo přínosem nejen splnění původních cílů, které jsme v rámci přípravy s lektorem upravili podle jeho doporučení, ale překvapivě i zcela nový pohled na organizaci práce našeho týmu.“
Ing. Jana Bednářová, MV ČR 

 


Sfinx - Nestlé

Prezentační dovednosti - Jan Korbel

"Nejlepší školení, které jsem absolvoval, předčilo má očekávání. Obsah byl perfektní - příklady, praxe, demostrace, doporučení k rozvoji. Profesionální lektor, profesionální přístup."
Pavel Kučeravec

"Odborně výborné, vím, na čem pracovat, čeho si u sebe všímat. Jan Korbel je příjemný, klidný lektor, který dokáže vidět a popsat na účastnících to dobré, i to, co je třeba zlepšit. Jsem ráda, že jsem se zúčastnila. Poděkuji svému šéfovi, že mě "nominoval"."
Šárka Kalíková

"Super - profesionální přístup, skvělé tipy a nové informace. Byla jsem vytržena ze své komfortní zóny, viděla jsem se, musela jsem sáhnout do svých rezerv a překonat se. Odnáším si spoustu tipů, co můžu zlepšit."
Romana Machačová

"Pan Korbel je odborník, i přes široký rozsah  dokázal obsáhnout všechna témata. Nyní vím, kde zapracovat, problémy byly identifikovány. Dávám 1*, bylo to výborné, skutečný přínos."
Zdeněk Černoch
 


Engel & Völkers - Česká EuV Commercial s.r.o.

Prodejní rozhovor a kladení otázek pro pokročilé obchodníky Jan Korbel

"Moje představy o tréninku se splnily nad očekávání, získala jsem spoustu zajímavých podnětů. Obsah tréninku byl pěkně přizpůsoben našim potřebám, znamená přínos a rozhled v praxi. Lektora hodnotím výborně :-)  Celkové hodnocení kurzu je super, po delší době přišel AHA efekt!"
Barbora Husáková

"Lektor je pohodář, ví, o čem mluví! Moje očekávání se splnila, obsah tréninku byl přínosný, zajímavá cvičení. Mám nové poznatky, teď je začnu používat v praxi."
David Zukal


Městský Úřad Černošice

Prezentační dovednosti - Petr Daňko

„Petr Daňko je vynikající lektor jak po odborné stránce, tak i přístupem k posluchačům“.
 Lenka Bláhová

„Velmi kvalitní úroveň kurzu. Vše srozumitelné, jasné. Lektor má odborné znalosti, dokáže všechny posluchače zaujmout a udržet pozornost po celý den. Kurz byl pro mě přínosem, ráda bych absolvovala pokračování“.       
Miroslav Strejček, MÚ Černošice

„Oceňuji zajímavý výklad a hodně interakce, střídání práce v týmech i individuálně. Lektor je profesionální, názorný, umí zaujmout, používá skvěle připravené ukázky.“
Slávka Kopačková, MÚ Černošice

„Kurz nad míru splnil má očekávání, všechna témata byla přínosná pro moji praxi. Mgr. Daňko je nejlepší lektor, kterého jsem dosud při školeních zažil. Využitá každá minuta dvoudenního kurzu.“      
Jana Rychnovská

„Kurz s panem Daňkem předčil má očekávání, obsahově byl velmi zajímavý, odbornost i rozsah 2 dnů perfektní. Vidím přínos zejména pro zlepšení mé prezentace, ocením pokračování. Lektora hodnotím na 150% - obrovské nasazení, evidentní radost z práce, lidský přístup“.  
Ondřej Gerstendörfer, Městský úřad Černošice

„Trénink vedený Petrem Daňkem byl vynikající, zaujal mě jeho přístup a skvělé řízení programu, krátké a zábavné ukázky. Dávám 1*. Tento kurz řadím na špičku – nastavil laťku hodně vysoko“.
 


Městský Úřad Černošice

Zvládání stresu - relaxační techniky Jana Soumarová

"Zajímavé, poučné, zábavné, praktické využití, naučila jsem se techniky i cviky. Ráda bych pokračovala :-). Lektorka je výborná!!! Workshop byl velmi přínosný, vše využiji v práci i v soukromí."
Pavla Hoppová

"Stres je všude kolem nás a tohle je základ (relaxační techniky), jak stres zvládat. Má očekávání z workhopu se splnila, dopřál bych i úhlavnímu nepříteli. Jana Soumarová je skvostně odborná lektorka. Moje celkové hodnocení: ještě....ještě! Více x."
Ondřej Gerstendorfer 

"Lektorka je vstřícná, ochotná a velmi profesionální. Doufám, že bude pokračování - velmi pozitivní nálada"
Jakub Seleši

 


AERO Vodochody AEROSPACE a.s. 

Společenská etiketa pro asistentky - Jana Olchavová

"Cítila jsem potřebu být sebevědomější při mezinárodních návštěvách. Lektorka byla trpělivá, znalá, odpověděla na všechny dotazy. Vynikající školení ve všech směrech." 
Martina Burdová

"Kurz byl obohacující a zajímavý. Objasnil mi spoustu věcí, o kterých jsem měla jinou představu."      
Eva Fráňová                                             

 


RWE Zákaznické služby, s.r.o.

Image a styl - Anna Nandrážiová, Hana Vydrová

"Kurz měl vysokou úroveň a význam pro zlepšení profesionálního stylu a image."
Jitka Veselá

"Nikdy jsem podobné školení neabsolvovala, o vizážistech jsem slýchala jen v médiích a vždy jsem toužila sezení s vizážistou uskutečnit. Myslím, že dnešní zkušenost předčila všechna má očekávání."
Věra Zemanovičová

"Školení mělo vysokou odbornou úroveň a vynikající příjnos pro zlepšení profesního stylu a image."
Jitka Veselá

"Toto školení by bylo vhodné pro každou ženu. Ukáže a vysvětlí profesionální vystupování, varuje nás před nevhodnými volbami, nastaví mantinely."
Jitka Antalová

"Kurz měl vhodný obsah, vysvětlení základů, nalezení vhodné škály barev, vytipování přiměřeného oblečení pro různé příležitosti. Lektorka své profesi rozumí."
Simona Mertová


Pražská plynárenská a.s.

Obchodní etiketa -  Hana Vydrová

"Výborný dojem, velký přínos a nové poznatky v oblasti oslovování, stolování, neverbální komunikace a oblékání. Školení mělo spád a lektorka mě zaujala po celou dobu školení. Paní Vydrová je profesionální a sympatická osobnost s přátelským přístupem."
Ilona Jonášová, specialista prodeje

"Jedno z nejlepších školení, využitelné v praxi. Výborná lektorka".
Jitka Prokopová, specialista podpory prodeje

"Velká profesionalita, je vidět, že lektorka naprosto ví, o čem mluví. Má očekávání předčila, celkový dojem ze školení - skvělé. Lektorka má moje nejvyšší hodnocení, je osoba na svém místě. Oceňuji jeji odbornost, profesionální přístup a vstřícnost k posluchačům."
Lukáš Bláha, speciastika podpory prodeje

"Seminář byl obsahově i odborně na vysoké úrovni a splnil má očekávání, lektorku hodnotím výborně za její poutavý a odborný výklad. Získal jsem nové potřebné informace v obchodní etiketě."
Martin Skalák, manažer prodeje

"Obchodní etiketa s širokým obsahem, velkou odborností a praktickým přínosem. Ing. Vydrová umí skvěle vysvětlovat, reaguje na dotazy účastníků. Vyzdvihla bych zejména pravidla, jak jednat s klienty, základy formálního oblékání a stolování."
Adéla Žáčková, referent obchodní kanceláře


ING Bank

Obchodní etiketa -  Hana Vydrová

„Seminář přínosný, na vysoké odborné úrovni, byla přednesena a prodiskutovaná kompletní tématika. Lektorka má vynikající přednes, odbornost, vysokou jazykovou úroveň, přehled v oboru, podáno odborně a současně s humorem a vtipem.“

„Obsah semináře byl zajímavý, mé očekávání bylo předčeno. Lektorka je příjemná, mluví srozumitelně a ochotně odpovídá na dotazy. Odborník a správný člověk na správném místě. Přínosem pro mě bylo nejvíc část o pozdravení, uvítání a servisu klienta.“

„Obsah seminára bol pre mňa veľmi zaujímavy a prínosny. Dozvedel som sa mnoho nového a rozhodne tento seminár splnil moja očekávania. Všetky nadobudnuté poznatky sa budem snažitˇuplatňovatˇv každodennej praxi. Lektorka má znalosti na velmi dobrej úrovni, výborný l´udský přístup. Snaďˇ to nebolo posledné společné školenie s pani inžinierkou.“

„Seminář je pro mne velký přínos do budoucna. Člověk se vyvaruje případným nepříjemným situacím. Kurz bych určitě doporučila dalším kolegům, protože etiketu bychom měli ovládat všichni. Hodí se mi nejen v profesním, ale i v osobním životě.“

„Seminář obsahoval vše, co potřebujeme v běžném životě a mnoho dalších věcí, které se nám všem budou hodit. Seminář splnit má očekávání, celkový přínos hodnotím kladně, určitě se již nebudu chovat jako „buran“.  Lektorka byla velmi profesionální a bylo vidět, že v obchodní etiketě má praxi. Jsem ráda za cenné poznatky, které nám předala.“


Ministerstvo obrany ČR

Vizáž a osobní styl pro muže a ženy v diplomatických službách -  Hana Vydrová

"Oceňují profesionální přístup. Kurz mi zcela určitě obohatil můj pohled na současný trend odívání a doporučení k vybavení šatníku. Lektorka má velmi zajímavé příklady a ukázky, vystupuje velmi profesionálně."

"Velmi dobrá lektorka, zatím nejlepší, jakou jsem na dané téma zažíl."

"Profesionálka s lidským přístupem a srozumitelným slovníkem pro nás laiky. Program byl splněn na jedničku s hvězdičkou, byloto na profesionální úrovni, přínosné a obohacující."

"Vysoce oceňuji toto školení, bylo velmi přínosné, splnilo na 100%. Nyní cítím potřebu osobní konzultace, která by byla zaměřena na konrétní doporučení pro moji osobu."

"Výborně komponované školení, pěkně logicky řazené, s názornými příklady a zkušenostmi z praxe. Líčení - velmi užitečné! Hana Vydrová má velmi dobrou schopnost předat informace poutavě, má profesionální vystupování a rozsáhlé zkušenosti a vědomosti."


Rieter CZ s.r.o.

Time&Stress Management - Marie Třeštíková

"Paní lektorka se s vlídností snažila nám předat co nejvíce pozitivních rad a zkušeností pro naši další činnost. Kurz byl pro každého užitečný a každý si odnesl rady k zamyšlení."
Viktor Kutin

"Výborná atmosféra, pro mě přínosné vyslechnout si různé názory na dané téma."
Pavel Kopecký
 


MEDICOM Clinic a.s.

Péče o klienta - proklientský přístup -  Zita Henselová

"Mým cílem bylo naučit se správně zvládat řešení krizových situací a působit na klienta příjemně. Trénink splnil a předčil má očekávání, uvítala bych pokračování, program měl široký záběr, získala jsem nové poznatky. Příjemná a zajímavá zkušenost, zejména natáčení na kameru. Lektorka Zita Henselová je velmi příjemná, vzdělaná dáma, která ví, o čem mluví."
Jitka Jirůšková 

"Chtěla jsem lépe zvládat komunikaci s klientem v problémových situacích. Kurz byl přínosný, měl výborný interaktivní způsob výuky, dostali jsme zpětnou vazbu k našemu chování. Lektorka byla výborná, příjemná, s mnoha zajímavými informacemi."
Ludmila Falešníková

"Potřebovala jsem se naučit, jak řešit stresové situace, více klientů najednou, telefonáty...  Trénink splnil moje očekávání, vím, jak lépe reagovat, jaké formulace používat. Vidím přínos pro praxi a získala jsem důležitou zpětnou vazbu."
Hana Nosková

"Kurz byl obohacující, přínosný, zábavný a posunující naši profesionalitu. Paní Henselová je skvělá lektorka, má velmi příjemné vystupování. Dávám 10 bodů z 10."
Jitka Staňová
 


BENTELER MASCHINENBAU CZ s.r.o. 

Mistr - manažer první linie - Ing. František Mohacsi, MBA

"Kurz měl spád, obsahoval prospěšné informace. Moje hodnocení je výborné."
Josef Vodrážka

"Chtěl jsem získat nové dovednosti, moje očekávání se splnila v plném rozsahu. Kurz byl záživný, pestrý, odborný s vysokým obsahem praktických zkušeností lektora."
Jiří Kryst

"Měl jsem velká očekávání, kurz byl odborně na výši, měl velký přínost pro moji pozici, dodal mi velký klid po psychické stránce. Lektor je velký sympaťák, dokáže vysvětlit problélm."
Pavel Žďára 


Magna Automotive (CZ) s.r.o.

Rozhodování a řešení problémů, kreativní řešení v týmu  - Ing. František Mohacsi, MBA

"Získal jsem ujasnění některých otázek při způsobu řešení problémů, nové způsoby několika jiných pohledů na řešené problémy, zefektivní samotného řešení problémů. Lektor je odborník na svém místě, zodpověděl všechny naše záludné otázky, téma s námi probral velmi srozumitelným způsobem, kdy jsme se do nezáživného tématu zapojili aktivně všichni. Tento program bych rozhodně doporučil dalším kolegům. Školení bylo přínosné, aktuální, srozumitelné, otevřelo nové způsoby, jak se k problémům postavit."
Marcel Cmorik, Quality Engineer

"Pro mě byly určitě zajímavé modelové situace – různé úhly řešení problémů. I na první pohled neřešitelný problém se dá vyřešit a to i ve finále jednoduchým způsobem. Program doporučuji, je to rozhodně zajímavá zkušenost."
Pavel Vaněk, Quality Engineer


Vyšší odborná škola Boskovice

"Ve dnech 25. – 26. 5. 2011 proběhl komplexní kurz Prezentační dovednosti, kterého se zúčastnilo 6 vyučujících IT. Kurz zabezpečila firma AHA PR Agency, s. r. o., Praha 4.
Školení bylo zaměřeno na obsah i formu veřejného vystupování. Pozornost byla věnována hlasové a mluvní stránce vystoupení a prezentačním dovednostem při vystoupení před publikem. Cílem kurzu bylo získat sebejistý kultivovaný jazykový projev a přesvědčivá profesionální prezentace, které jsou základními předpoklady úspěchu v mnoha profesích, především při pedagogické výuce, dále při vystoupeních na poradách, prezentacích a konferencích.  Na závěr kurzu účastníci obdrželi certifikát o absolvování."
 


Statutární město Jablonec nad Nisou 

Mediální trénink v TV studiu -  Jozef Ftorek

"Vážená paní Horáková, dovolte mi ještě jednou poděkovat za uspořádání mediálního tréninku. Účast v tomto kurzu byla pro mě velmi prospěšná a do dalšího profesního života mi přinesla spoustu cenných informací."
Mgr. Pavel Svoboda, náměstek primátora Statutátního města Jablonec nad Nisou
 


 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 18.07.2018 03:07:54
Titulek: Reference klientů FŠ | Web vzdělávací agentury
Zdroj: /reference/firemni-klienti.html
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30
140 00 Praha 4

Telefony: +420 241 442 070 +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.