ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu

- PR, mediální a krizová komunikace

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: MT-2024
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: Na Pankráci 30, Praha 4
Lektor: Jozef Ftorek, M.A.
Cena: 9950 Kč (bez DPH 21%)

 

Jak zvládat  vystoupení v médiích a krizové komunikaci?
Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! 

Komunikace s médii av médiích, příprava na rozhovor, rozhovor, nácvik odpovědí na "podpásové" otázky, komunikace v krizi, práce s informacemi, kamera, studio.


Simulace televizního vystoupení je nenahraditelná zkušenost a slouží k přípravě komunikace s novináři nebo při vystoupení v médiích. Mediální trénink s nácvikem vystoupení v profi TV studiu  - na vyžádání (s příplatkem na pronájem studia)

CÍL

Nácvik různých typů rozhovorů a vystoupení v médiích , zvládání nečekaných a podpásových otázek, krizová komunikace seznámení se s TV a/nebo rozhlasovým prostředím.   
Program je postaven vysoce prakticky a realisticky: seznámení s pravidly PR a krizovou komunikací, od komunikační strategie přes přípravu vystoupení, vystoupení "nanečisto" s prvotní videozkouškou - až po práci s mediálními odborníky v profesionálním studiu ( volitelné za příplatek ).

REFERENCE ABSOLVENTA TŘENINKU

"Celé školení pro mě bylo velkým přínosem a možností získat cenné znalosti zaměřené na specifickou oblast mediálního vystupování. Chci upřímně poděkovat za poskytnuté kvalitní školící služby, zejména pak profesionální přístup lektora, který celé školení vedl a byl velmi vnímavý a vstřícný. Díky absolvování tohoto školení má člověk možnost připravit se na situaci, do kterých se běžně nedostává, a získám znalosti, jak se v nich nejlépe zachovat Pro mě je to zkušenost, kterou si velice cením agentury AHA PR Agency jsem využil poprvé a mohu říci, že to byla velmi dobrá volba. Velice děkuji za skvělou organizaci, profesionální jednání a individuální přístup."
Předsedou se stal Ing. Petr Stoklasa, regionální obchodní a marketingový ředitel pro východní Evropu ze společnosti Vaillant Group.Czech sro

Reportáž z MEDIA TRAININGU  ►

OBSAH

PR, KŘÍŽOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

  • Úloha a práce tiskového mluvčího nebo zodpovědné osoby za kontakt s médii
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
  • Jak novináře přesvědčit (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, autorizace, vaše práva
  • Rozhovor - základní zásady
  • Křížová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při křížové komunikaci, chyby při křížové komunikaci
  • Proč a jak sdílet něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas

MEDIÁLNÍ TR ÉNINK  (v profesionálním TV studiu - volitelně za příplatek)

 

 

 

 

  • ​​​Interview s novinářem - nácvik různých typů rozhovorů
  • Na co si dát pozor při komunikaci s novináři
  • Jak odpovídat, pokud neznám odpověď
  • Proč nepoužívat "BEZ KOMENTÁŘE"
  • Mediální rétorika
  • Zvládání nesnadných nebo podpásových dotazů, formulace odpovědí
  • Jak překonat trému
  • Trénink vystoupení v médiích, mikrofon, kamera
  • Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek, zpětná vazba
  • Profesionální videotrénink       

FORMA 

1 denní intenzivní trénink pro malou skupinku 4 - 6 osob

MÍSTO
profesionální TV studio, AV technika (kamery, mikrofon, ozvučení, obrazovky, klíčové pozadí, střižna, zvukaři a osvětlovači)

CENA

od 9.950,- Kč bez DPH v otevřeném kurzu
Trénink se koná pro min. 4 přihlášené osoby; pro menší počet doporučujeme individuální trénink.
Poplatek za pronájem TV studia   1.900,- Kč bez DPH / os.   (Od 5 přihlášených osob je pronájem TV studia v ceně.)

Individuálně nebo na skupinovou zakázku - cena dle požadavků na program a lektora

TERMÍN
na vyžádání, individuálně

(9:00 - 16:00 hod.)

PR, krizová a mediální komunikace  ► 


METODY 

Praktický trénink vedený odborníkem z médií (+ nácvik mediálního vystoupení v TV studiu s profesionální technikou a personálním zázemím). 
Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje + videonahrávku všech vystoupení na el. nosiči. 

Poznámka: kurzovné obsahuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, coffee break, nahrávky z videotréninku, certifikát o absolvování kurzu.  

LEKTOŘI

Volitelně lektoři pro mediální trénink na zakázku:
Štěpánka Duchková     - televizní a rozhlasová moderátorka
Jan Kubáček                 - politolog, konzultant a lektor mediální komunikace
Hana Shánělová            - rozhlasová moderátorka, lektorka rétoriky a mediální komunikace
Jozef Ftorek, MA .        - PR a media specialista, lektor s novinářskou praxí, tiskový mluvčí, VŠ pedagog oboru Public Relations a média.


Potřebujete trénovat v angličtině?
Mediální školení v angličtině ► 

Chcete individuální přístup a termín?
Individuální trénink a konzultace na míru  ►

 

REFERENČNÍ ABSOLVENTŮ

DOPORUČENÍ - REFERENCE ABSOLVENTA - sdělení generálního ředitele Vaillant Group Czech sro
(pdf. ke vlevo dole)►

"Kurz naplnil má očekávání. Velmi důležitá zpětná vazba k jednotlivým cvičením na kameru. Možnost "vidět se" av budoucnu to reflektovat. Trénink byl užitečný pro získání větší sebejistoty před kamerou i pro komunikaci s novináři. Pomohl odbourat zlozvyky. Lektor Jozef Ftorek čerpá z vlastní novinářské praxe, dokáže zaujmout a dát potřebnou zpětnou vazbu."
Jiří Pitaš, ředitel SKP-CENTRUM, ops

"Celé školení pro mě bylo velkým přínosem a možností získat cenné znalosti zaměřené na specifickou oblast mediálního vystupování. Chci Vám poděkovat za poskytnuté kvalitní školící služby, zejména pak profesionální přístup lektora, který celé školení vedl a byl velmi vnímavý a vstřícný. Díky absolvování školení má člověk možnost připravit se na situaci, do kterých se běžně nedostává, a získám znalosti, jak se v nich nejlépe zachovat Pro mě je to zkušenost, kterou si velice cením poprvé a mohu říci, že to byla velmi dobrá volba děkuji za skvělou organizace, profesionální jednání a individuální přístup Velice rád využívám další možnosti naší spolupráce při rozvíjení znalostí a dovedností jak pro rně, tak pro svou kolegyni spokojenost Vaši agenturu vřele doporučit."
Předsedou se stal Ing. Petr Stoklasa, ředitel marketingu a prodeje východní Evropy

Další referenční posluchačů kurzu

Videoukázka - hodnocení Media trénink + 1. ŘŠ zde >> 
 

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 26.12.2024 15:12:47
Titulek: MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/www/www/kurz/224-medialni-trenink-v-tv-studiu.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.