ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu

- PR, mediální a krizová komunikace

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: MT-2024
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: Na Pankráci 30, Praha 4
Lektor: Jozef Ftorek, M.A.
Cena: 9950 Kč (bez DPH 21%)

 

Jak zvládat vystoupení v médiích a krizovou komunikaci? Připravte se na novináře dřív, než vás překvapí! 

Komunikace s médii a v médiích, příprava na rozhovor, interview, nácvik odpovědí na "podpásové" otázky, komunikace v krizi, práce s informacemi, kamera, studio.


Simulace televizního vystoupení je nenahraditelná zkušenost a slouží k přípravě komunikace s novináři nebo při vystoupení v médiích. Mediální trénink s nácvikem vystoupení v profi TV studiu -  na vyžádání (s příplatkem na pronájem studia)

TERMÍN

Pouze do KONCE ČERVENCE 2024

CÍL

Nácvik různých typů rozhovorů a vystoupení v médiích, zvládání nečekaných a podpásových otázek, krizová komunikace seznámení se s TV a/nebo rozhlasovým prostředím.   
Program je postaven vysoce prakticky a realisticky:  seznámení s pravidly PR a krizovou komunikací, od  komunikační strategie přes přípravu vystoupení, vystoupení "nanečisto" s prvotní videozkouškou - až po práci s mediálními odborníky v profesionálním studiu (volitelné za příplatek).

REFERENCE ABSOLVENTA TRÉNINKU

"Celé školení pro mě bylo velkým přínosem a možností získat cenné znalosti zaměřené na specifickou oblast mediálního vystupování. Chci upřímně poděkovat za poskytnuté kvalitní školící služby, zejména pak profesionalní přístup lektora, který celé školení vedl a byl velmi vnímavý a vstřícný. Díky absolvování tohoto školení má člověk možnost připravit se na situace, do kterých se běžně nedostává, a získá znalosti, jak se v nich co nejlépe zachovat. Pro mě je to zkušenost, které si velice cením. Služeb agentury AHA PR Agency jsem využil poprvé a mohu říci, že to byla velmi dobrá volba. Velice děkuji za skvělou organizaci, profesionální jednání a individuálnÍ přístup."
Ing. Petr Stoklasa, regionální obchodní a marketingový ředitel pro východní Evropu ze společnosti Vaillant Group.Czech s.r.o.

Reportáž z MEDIA TRAININGU ►

OBSAH

PR, KRIZOVÁ A MEDIÁLNÍ KOMUNIKACE

  • Úloha a práce tiskového mluvčího nebo zodpovědné osoby za kontakt s médii
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, autorizace, vaše práva
  • Interview - základní zásady
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas

MEDIÁLNÍ TRÉNINK (v profesionálním TV studiu -  volitelně za příplatek)

 

 

 

 

  • ​​​Interview s novinářem - nácvik různých typů rozhovorů
  • Na co si dát pozor při komunikaci s novináři
  • Jak odpovídat, pokud neznám odpověď
  • Proč nepoužívat "NO COMMENT"
  • Mediální rétorika
  • Zvládání nesnadných nebo podpásových dotazů, formulace odpovědí
  • Jak překonat trému
  • Trénink vystoupení v médiích, mikrofon, kamera
  • Analýza vystoupení, určení silných a slabých stránek vystoupení, zpětná vazba
  • Profesionální videotrénink       

FORMA 

1 denní intenzivní trénink  pro malou skupinku  4 - 6 osob

CENA

9.950,- Kč bez DPH
Trénink se koná pro min. 4 přihlášené osoby; pro menší počet doporučujeme individuální trénink.
Poplatek za pronájem TV studia  1.900,- Kč bez DPH / os.  (Od 5 přihlášených osob je pronájem TV studia v ceně.)

TERMÍN
na vyžádání  ČERVEN - ČERVENEC 2024

(9:00 -  16:00 hod.)

PR, krizová a mediální komunikace ► 


METODY 

Praktický trénink vedený odborníkem z médií  (+ nácvik mediálního vystoupení v TV studiu s profesionální technikou a personálním zázemím). 
Každý účastník tréninku získá individuální zpětnou vazbu a doporučení dalšího rozvoje + videonahrávku všech vystoupení na el. nosiči. 

Poznámka: kurzovné obsahuje pracovní a studijní materiály, psací potřeby, coffee break, nahrávky z videotréninku, certifikát o absolvování kurzu.  

LEKTOR

Jozef Ftorek, M.A. - PR a media specialista, lektor s novinářskou praxí: televizní reportér a redaktor TV Nova a ČT, tiskový mluvčí,  VŠ pedagog oboru Public Relations a média.

Volitelně další lektoři pro mediální trénink na zakázku:
Štěpánka Duchková     - televizní a rozhlasová moderátorka
Jiří Daníček                 - lektor mediální komunikace
Jan Kubáček               - politolog, konzultant a lektor mediální komunikace
Marie Retková             - televizní a rozhlasová moderátorka


Potřebujete trénovat v angličtině?
Media Training in English ► 

Chcete individuální přístup a termín?
Individuální trénink a konzultace na míru ►

 

REFERENCE ABSOLVENTŮ

DOPORUČENÍ - REFERENCE ABSOLVENTA - generálního ředitele Vaillant Group Czech s.r.o.
(pdf. ke stažení vlevo dole)►

"Kurz naplnil má očekávání. Velmi důležitá zpětná vazba k jednotlivým cvičením na kameru. Možnost "vidět se" a v budoucnu to reflektovat. Trénink byl užitečný pro získání větší sebejistoty před kamerou i pro komunikaci s novináři. Pomohl odbourat zlozvyky. Lektor Jozef Ftorek čerpá z vlastní novinářské praxe, dokáže zaujmout a dát potřebnou zpětnou vazbu."
Jiří Pitaš, ředitel SKP-CENTRUM, o.p.s.

"Celé školení pro mě bylo velkým přínosem a možností získat cenné znalosti zaměřené na specifickou oblast mediálního vystupování. Chci Vám upřímně poděkovat za poskytnuté kvalitni školící služby, zejména pak profesionalní přístup lektora, který celé školení vedl a byl velmi vnímavý a vstřícný. Díky absolvování tohoto školení má člověk možnost připravit se na situace, do kterých se běžně nedostává, a získá znalosti, jak se v nich co nejlépe zachovat. Pro mě je to zkušenost, které si velice cením. Služeb Vaší agentury jsem využil poprvé a mohu říci, že to byla velmi dobrá volba. Velice děkuji za skvělou organizaci, profesionální jednání a individuální přístup. Velice rád využiji dalších možností naší spolupráce při rozvíjeni znalostí a dovedností jak pro rně, tak pro své kolegy. Na základě mojí celkové spokojenosti mohu Vaši agenturu vřele doporučit."
Ing. Petr Stoklasa,  Director Marketing & Sales East Europe

Další reference posluchačů kurzu

Videoukázka - hodnocení Media trénink + 1. ŘŠ  zde >> 
 

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 10.12.2024 10:12:20
Titulek: MEDIÁLNÍ TRÉNINK v TV studiu | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/www/www/kurz/224-medialni-trenink-v-tv-studiu.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.