Přijímání návštěv, pravidla zdvořilosti při jednání se zákazníky, dochvilnost, dárky
Etiketa v korespondenci a telefonickém styku
Psaní adres, titulů, úprava písemností, zkratky a jejich význam
Společenské aspekty obchodního jednání
Společenský styk s VIP partnery
Rozdíly a specifika společenského chování v jiných zemích (Evropa, Asie, USA), specifika jednání se zahraničními partnery
Pravidla stolování, gastronomické akce
Společenské události a setkání (Brunch, Číše vína, společenský či pracovní oběd, Recepce, Raut, Coctail, Garden party, společenská či pracovní večeře, Buffet Lunch a Buffet Dinner, High Tea, Coffee Party, Drink Party, Matinéé, Vernisáž, Piknik)
Chování při významných společenských akcích
Společenské styky pracovně soukromého charakteru
„Hříchy bontonu"
Seminář, workshop nebo trénink, jehož součástí může být i cvičný raut - recepce, praktický nácvik gastronomických dovedností.
Budete se podílet na přípravě a organizaci volebních kampaní?
Potřebujete znát pravidla politického marketingu a PR, orientovat se v komunikačních strategiích?
Kurz je určen nejen členům volebních týmů, potenciálním politickým kandidátům na komunální, krajské či celostátní úrovni, jejich poradcům, spolupracovníkům, tiskovým mluvčím, členům politických sdružení, lobbistům, ale i řídícím pracovníkům korporátní sféry.
Principy politického PR – zlatá pravidla, praxe, omezení
Řešení problémů nebo také hledání řešení patří mezi kognitivní schopnosti a dovednosti a je součástí rozhodování. Schopnost řešit problémy je (v různé míře) důležitou složkou inteligence každého člověka. Problémy jsou nedílnou součástí firemního prostředí. Jak se vypořádat s nenadálými situacemi?
Teoretický úvod do problematiky, podstata problému, definice problému, definiční pasti
Vymezení problémů - jeho strukturace, analýza a jednoznačné definování. Výsledek = formulace rozhodovacího problému. Získávání informací
Stanovení cílů řešení, minimálních požadavků (limitních kritérií), které zvolená varianta musí splňovat, a hodnoticích kritérií
Analýza variant řešení, Dimenzionální analýza, využití limitních kritérií. Hodnocení variant řešení s využitím hodnoticích kritérií a výběr varianty
Stanovení postupu (plánu) řešení problému
Implementace zvolené varianty. Fáze řešení problému
Monitorování a kontrola postupu implementace řešení problému zvolenou variantou
KREATIVNÍ ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
Jak si poradit s problémy, které jsou na první pohled příliš rozsáhlé, nebo se neustále vrací? Tento trénink je určen výhradně těm, kteří chtějí problémy řešit jinak.
Teoretický úvod do problematiky, systematické a konstrukční řešení problémů, úhly pohledu, síla týmu
Rutina versus kreativita, Složky kreativního myšlení, limity myšlení-limity řešení, bariéry tvořivosti, jak s nimi pracovat, individuální, skupinové a týmové uplatnění kreativních metod
Fáze kreativního procesu: Orientace v problému, definice cíle, hledání řešení, hodnocení řešení, rozhodnutí
Metody pro jednotlivé fáze kreativního procesu: Myšlenkové mapy, Brainstorming, brainwriting a jejich variace, principy „selského rozumu“
Metody hodnocení návrhů – redukce, sdružování, párové srovnávání
Účastníci provedou sérii interaktivních cvičení, která posílí jejich tvořivou stránku a naučí je používat konkrétní techniky při řešení problémů
Datum a čas tisku: 21.11.2024 16:11:22
Titulek: Tréninkové programy pro firmy | Web vzdělávací agentury
Zdroj: /www/kurzy/firemni-skoleni/treninkove-programy.html