ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

CORPORATE IDENTITY - FIREMNÍ DESIGN A KULTURA

- jak dát firmě grafickou tvář

Kategorie: Profesní kurzy
Kód kurzu: CI-2024
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: dle dohody
Cena: 3950 Kč (bez DPH 21%)

Jak vytvořit firemní identitu a uvést ji do praxe? Co stojí za jednotnou image firmy, jejími kodexy chování a vystupování?
Poznejte standardy corporate identity!

Corporate identity, značka, logo, písmo, vizuál, barvy, propagace, reklama, design, firemní tiskoviny a materiály, grafika.

CÍL

Cílem kurzu je podrobně se seznámit s významem a prvky „jednotné firemní tváře“ - Corporate Identity (CI). Získat přehled o možnostech a podobách CI, jeho vývoji a souvislostech s dalšími nástroji marketingu a reklamy. Zevrubný přehled o problematice a především praktické povědomí o tom, jak vylepšit CI právě ve Vaší firmě, na co se zaměřovat a co neopomíjet.

CÍLOVÁ SKUPINA

Seminář je určen všem, kteří se podílejí na vedení a zastupování firmy, na její propagaci anebo na prodeji jejích produktů či služeb. Ve své každodenní praxi ocení získané poznatky management, marketingoví i administrativní pracovníci, obchodní zástupci a prodejci. Na velikosti ani zaměření firmy nezáleží - budování "tváře firmy" se týká velkých společností i živnostníků.

OBSAH

  • Corporate identity a jeho význam v komerční komunikaci

  • Vývoj a podoby CI

  • Značka firmy - její význam a začlenění do CI

  • Logotyp, písmo - jejich podoby a vnímání (psychologické aspekty)

  • Vizuál, barevnost a jejich kombinace

  • Reklamní prostředky a nástroje - vhodný výběr a využití v rámci jednotné CI

  • Firemní design - co vše obsahuje a jak jej správně využít

  • Firemní kultura a chování - interní a externí komunikace firmy (kodexy ap.)

  • Jednotná propagační strategie firmy - efektivní spojení všech prvků CI

 

METODY A FORMA

1 denní seminář  (8 vyuč. hodin). Výuka probíhá formou komentovaného výkladu s praktickými ukázkami, na které navazují jednoduchá cvičení a moderovaná diskuse se zaměřením na praxi účastníků.

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 05.12.2024 03:12:43
Titulek: CORPORATE IDENTITY - FIREMNÍ DESIGN A KULTURA | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/www/www/kurz/49-corporate-identity-firemni-design-a-kultura.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.