Přihlaste se k newsletteru.
www.agentura-aha.cz www.aha-agency.eu www.aha-agency.com
Všechna práva vyhrazena.
© 2024Řečnické schopnosti umožňují člověku vyjádřit potřebné, řídit komunikaci, přesvědčit druhou osobu. Dobrý řečník dokáže především dobře formulovat své myšlenky, prezentovat vlastní názory, podat je zajímavou a srozumitelnou formou, nadchnout, přesvědčit a inspirovat posluchače.
"Zlepšení formy telefonní komunikace, nebo její efektivity? Nakonec stejně řešíme obojí," rozhovor s Janem Korbelem, lektorem a trenérem společnosti AHA PR Agency pro oblast obchodu a prodeje. V rozhovoru věnovaném právě rozvoji operátorů call center a zákaznických linek se zaměřuje na klíčové faktory úspěšné telefonní komunikace, komunikační zlozvyky i narůstající zájem o trénink telekomunikačních dovedností v menších firmách. Pokračování článku ►