ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

OBCHODNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE

- telemarketing, telesales, cold calling, sjednání schůzky

Kategorie: Profesní kurzy
Kód kurzu: OTK-0418
Termín:
Obsazenost: Volno
Místo: Praha 4, Vyšehrad, Na Pankráci 30
Lektor: Lenka Jedličková
Cena: 3950 Kč (bez DPH 21%)

Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou.
Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě poslouchal? Jak si zajistit více obchodních schůzek a úspěšných obchodů? 


Obchodní a nabídkové telefonáty a cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině,  je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit  nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.

  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?​​
  • Jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
  • Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • Jak posílit dovednosti prodeje po telefonu?

Psychologie zákazníka, význam ceny, jak nabízíme, vliv myšlení na úspěch, slovní obraty, argumentace, modelové situace, prezentace služeb, kvalitní telefonická komunikace, vztahy s klienty.

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace ►
Jak fungujeme a jaké řešení přinášíme....


URČENO

obchodníkům, podpoře obchodu, telefonním operátorům, podnikatelům

ÚVOD

  1. Co vlastně zákazníci chtějí? 
  2. Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
  3. Jak zvládat námitky?
  4. Umíme přesvědčivě argumentovat?
  5. Jak správně oslovit (nového) zákazníka po telefonu?

PŘÍNOS

  • rozvoj komunikačních a obchodních dovedností
  • zvýšení efektivity a úspěšnosti telefonických hovorů
  • získání nových nápadů k navýšení prodeje
  • odstranění zábran telefonovat nejen neznámým potenciálním klientům
  • zvýšení jistoty v telefonickém sjednávání schůzek
  • získání tipů a rad, jak efektivně zvyšovat počet schůzek a dojednaných obchodů

OBSAH

Co vlastně zákazníci chtějí?

  • proč se lidé brání prodeji / nákupu?
  • jak funguje lidská motivace a proč je cena až na druhém místě?
  • víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?

Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?

  • aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
  • zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
  • proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
  • jak vylepšit prezentaci našich služeb?
  • komunikace je nejvýznamnější konkurenční výhodou
  • "čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • prodávají především vztahy - v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
  • jak budovat a udržovat dobré vztah a jak oživit vztah po krizi či problému?

Jak dovedně ustát námitky?

  • které námitky slýcháváme nejčastěji
  • zpracování námitek klientů
  • proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi
  • na jaké argumenty lidé slyší a co dělat, když protistrana nevěří našim argumentům?

Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?

  • doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
  • jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta pro zákazníka
  • prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace 
  • návrh vhodného řešení
  • argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
  • jak oslovit nového klienta - volání na "studený kontakt"
  • pravidla akvizičních telefonátů
  • domluvení osobní schůzky
  • modelové situace - rozbor telefonních hovorů
  • tipy na organizaci práce, stres, nepříjemné situace, obtížní klienti

5 tipů pro prodej po telefonu ►

Prodejní dovednosti - prodej po telefonu   9.-10.12.2019
 

ROZSAH

1 den (9.00 - 17,00 hod.,) 8 vyuč. hod.

Zajímá vás trénink
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►   

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby.
Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20


Reference absolventů kurzů ►

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 27.11.2024 10:11:47
Titulek: OBCHODNÍ TELEFONICKÁ KOMUNIKACE | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/www/www/kurz/145-obchodni-telefonicka-komunikace.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.