Kategorie: |
Profesní kurzy
|
Kód kurzu: |
CC-1017 |
Termín: |
|
Obsazenost: |
Kurz obsazen |
Místo: |
Školící středisko Vyšehrad, Na Pankráci 30, Praha 4 |
Lektor: |
Lenka Jedličková
|
Cena: |
3950 Kč (bez DPH 21%) |
DOTAZ NA TERMÍN
Cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání nebo prodat po telefonu je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.
Vydatný trénink, zaměřený na kontakt s klientem, jak hovořit s potenciálním zákazníkem a napoprvé zaujmout, struktura hovoru, dojednání obchodu nebo schůzky.
- Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
- Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
- Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
URČENO
pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, asistentkám či podnikatelům, kteří oslovují potenciální klienty
PŘÍNOS
- odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
- zvýšení jistoty v telefonickém prodeji a sjednávání schůzek
OBSAH
- Pravidla akvizičních telefonátů a prodeje po telefonu
- Struktura telefonátu
- Získávání informací od klientů v omezeném čase
- Citlivé vedení hovoru s klientem
- Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
- Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
- "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
- Efektivní využívání otázek
- Zpracování námitek klientů
- Domluvení schůzky nebo prodeje - proces, struktura
- Zvládání stresu a řešení těžkých a náročných situací
TERMÍN
na vyžádání
METODY
Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky telefonátů, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie, ale nácvik konkrétního chování, které vede k nabídce produktu, k domluvení schůzky a uzavření objednávky..
LEKTORKA
Lenka Jedličková - obchodnice s lektorskou praxí, učí to, co každý den skutečně dělá. Předává praktické zkušenosti, nejen teorii načtenou z knih.
(mimo jiné také praxe operátorky a surpervizorky v call centru)
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace
5 tipů, jak obvolávat studené kontakty
DOTAZ NA TERMÍN