ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

PR - média

Marketingové aktivity a PR články v médiích

Napsali o nás...Napsali jsme my...


On-line i off-line články 
 

Management News

HR News
 

 

5 doporučení, jak vhodně reprezentovat sebe i firmu v médiích
Ustát krizovou komunikaci při nenadálé události, obhájit svůj strategický postup nebo jen seznámit s problematikou, jíž se firma či oddělení zabývá. Na rozhovor se zástupci médií by měl v dnešní informační době být připraven prakticky každý manažer, majitel podniku nebo kdokoliv, koho se to může týkat.
HR News - poradna Lidské zdroje    (10/18)
 

Právě jste byli požádáni, abyste během narychlo uspořádané tiskové konference zodpověděli dotazy novinářů týkající se významné události, která se odehrála ve vaší firmě. Jímá vás panika. Na prezentaci před publikem si nepotrpíte, natož před kamerami. Co teď? Co říkat a čeho se vyvarovat?
HR News - Čeká vás rozhovor pro média? Nepodceňte přípravu   (06/18)


Aby firma dokázala obstát v dynamickém konkurenčním prostředí, musí mít nejen dobře zmapované vnější okolí, ale také umět co nejlépe využít své vnitřní zdroje. Bez podpory lidí uvnitř to však nepůjde. Jak ji získat?
Management News - článek:
Jak docílit změn ve vedení lidí s pozitivním efektem: 4 příběhy úspěšných změnových projektů    (10/17)


Řečnické dovednosti už dávno nejsou doménou politiků a moderátorů:  Komunikujte a prezentujte přesvědčivě, jistě a zajímavě v každé situaci.
Management News - Rozhovor o  1. Řečnické škole                             (01/17)


Call centra i zákaznické linky mají velmi důležitou, ale nelehkou úlohu - stojí za nabídkou produktů firmy a zároveň vytváří obraz společnosti před klienty. Existují nějaká základní pravidla, která jsou v profesní telefonní komunikaci mantrou? Rozhovor s trenérem a koučem o efektivitě call center.
HR NEWS článek  Jak zlepšit telefonickou komunikaci ve firmě           (05/16)


Pověřili Vás moderací akce? Moderování firemních akcí, galavečerů, výjezdních zasedání řady jiných společenských akcí vlastními zaměstnanci není v současnosti žádnou specialitou vybraných firem. Naopak. Zaměstnavatelé se k této formě přiklánějí stále častěji. Jak to zvládli 2 mladí manažeři ve Škoda Auto po tréninku v AHA?
Management News – Jak zvládnout moderování firemní akce?            (09/15)
 

Reportáž z kurzu rétoriky: nácvik rétorických dovedností není určen pouze těm, kteří se živí primárně svým hlasem. Dnes a denně je od nás vyžadována komunikace s naším okolím. Žijeme ve světě, v němž vládne informace, kterou je nutné předávat. Pracujeme v prostředí, ve kterém je každý nucen „prodat“ výsledky své činnosti byť „jen“ manažerovi nebo kolegům na poradě.
Management News – Naučte se kultivovaně mluvit - Rétorika               (02/15)       
 

Zkušenosti z kurzu Time management: čas je vzácný zdroj, kterého se nám dostává v přesně odměřeném množství, nemůžeme jej ušetřit a ani jej nebudeme mít nikdy více. Je cenný, a to doslova. Proč i přesto si mnozí z nás nejsme vědomi toho, jak s tím, čeho nám bylo v omezeném množství dáno, můžeme efektivně nakládat?
Management News – Už neříkejte: Nemám čas - Time management     (06/14)
 

Rétorika a řečnictví v příkladech: celý život mluvíme i nasloucháme. Umíme to ale opravdu dobře? Dokážeme mluvit poutavě a k věci? Nemáme potíže s vyjadřováním nebo s trémou? Umíme posluchače zaujmout a přesvědčit? Jsme schopni sebevědomě diskutovat?
Management News - Řečnit nebo žbrblat  A.Horáková AHA                   (02/13)
 

O manažerech a kurzech rétoriky: v řeči se odráží mnohem víc než jen věcné sdělení – například vypjatá stresová situace. Kurzy kultury řeči proto mají posluchači poskytnout i návod, jak si s nimi poradit. Začíná se dýcháním, to je základ všeho, jinak je člověk nervózní a strnulý.
NAUČTE SE SPRÁVNĚ MLUVIT - Strategie E15                                     (10/10)


Rozhovor s modelkou, zpěvačkou a spisovatelkou Ivou Frühlingovou. Je mladá, krásná, příjemná a úspěšná. Osobně jsem se s ní seznámila úplnou náhodou na kurzu rétoriky. Nejprve jsem ji nepoznala, ale její francouzské písničky se mi vybavily hned po vyslovení jejího jména. Nejenom o tom, proč zpěvačka chodí do kurzu rétoriky, jsem si s Ivou popovídala exkluzivně pro čtenáře časopisu MOJE JEDLE.
Rozhovor s Ivou Fruhlingovou na kurzu rétoriky v AHA (Andrea Trčková)   PDF   (03/10)

 

 

 

Jak se naučit správně mluvit: Mluvený projev je to první, čím zapůsobíte na své okolí, prezentujete jím sebe samého. Málokdo ví, že základem dobré promluvy je především technika dýchání, odhad, kdy se nadechnout, aby konec věty nebyl zkomolený a nesrozumitelný.
Při mluveném projevu rozhoduje i to, jak dýcháte- iDNES                         (07/07)
 

Vzdělávání v každém věku: z našich zkušeností víme, že právě lidé nad 50 let se rádi dále vzdělávají - věnují dostatek času doplňování znalostí a vědomostí - jak z historie výtvarného umění a architektury, tak z dalších oborů. Pořádáme "Kurz dějin výtvarného umění a architektury“, který se stal naší "vlajkovou lodí“. Desítka původních přednášek ze začátku 90. let se rozrostla na dvousemestrální studium. Tento kurz je zajímavý svým posluchačským složením - navštěvují jej všechny generace!
Jak se studuje po padesátce- Kariera iHNED                                             (5/08)
 

Reportáž z kurzu grafického designu: semináře, jejichž lektorkou byla grafická designérka akad.mal. Ditta Jiřičková (realizátorka grafických prezentací CI např. RWE Transgas,autorka CI festivalu Stimul a dalších akcí i společností), měly svou strukturou i komorním obsazením spíše charakter workshopů.
AHA učila podnikový design- Strategie.cz                                               (01/08)

 


Pouze off-line články - viz. níže Přílohy ke stažení
 

ZOO Praha - sponzoring:   Kachna bAHAmská

  

 

 

 

 

 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 15.11.2018 13:11:24
Titulek: PR a marketingové články agentury. | Web vzdělávací agentury
Zdroj: /http-agentura-aha-cz-kdo-jsme-pr-media-html.html
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30
140 00 Praha 4

Telefony: +420 241 442 070 +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.