Přihlaste se k newsletteru.
www.agentura-aha.cz www.aha-agency.eu www.aha-agency.com
Všechna práva vyhrazena.
© 2021Kategorie: | Komunikace |
---|---|
Kód kurzu: | TK-1018 |
Termín: | |
Obsazenost: | Kurz obsazen |
Lektor: | Lenka Jedličková |
Cena: | 3950 Kč (bez DPH 21%) |
Komunikace, telefonování, pravidla 1. kontaktu, vzbudit zájem, potřeby zákazníka, naslouchání, technika kladení otázek, zvládání námitek, formulace vět, call skript, psychika, řešení reklamace, stížnosti, asertivita, typologie zákazníků, reprezentace firmy, 1. dojem, call centrum, informace, zákaznická linka, zákaznický servis.
Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:
Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost.
Vhodné pro pracovníky zákaznických linek, asistentky, recepční, obchodní zástupce, pracovníky call-center* a hot-line a dalším klientským pracovníkům.
* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme také firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde
Stručné teoretické základy (20%) a návazný trénink (80%) s využitím videonahrávek, analýza, individuální zpětná vazba.
24.3.2020 nebo dle dohody (9,00 - 16,30 hod., 8 vyuč. hod.)
"Telefonujte s chutí a úspěchem" ►
Potřebujete další dovednosti telefonické komunikace? Vyžádejte si nabídku nebo termín.
Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.
Termín kurzu | Název kurzu | Obsazenost | |
---|---|---|---|
termín odložen - nouzový stav |
RÉTORIKA A HLASOVÁ VÝCHOVA - kdo umí mluvit, vítězí |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
Kdykoliv na vyžádání |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVA ŘEČNÍKŮ NA VYSTOUPENÍ |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |