ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

KOMUNIKACE A PRODEJ PO TELEFONU

- jak volat na studené kontakty a oslovit zákazníky s nabídkou

Kategorie: Profesní kurzy
Kód kurzu: TKCC-2023
Termín:
Obsazenost: Volno
Místo: Praha 4, Vyšehrad, Na Pankráci 30
Lektor: Lenka Jedličková
Cena: 5450 Kč (bez DPH 21%)

Cold calling neboli volání naslepo patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání nebo prodat po telefonu je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.


Vydatný trénink, zaměřený na kontakt s klientem, jak hovořit s potenciálním zákazníkem a napoprvé zaujmout, struktura hovoru, dojednání obchodu nebo schůzky.

  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?
  • ​Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak mám působit,  abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?

URČENO

pracovníkům call center, obchodníkům, podpoře obchodu, asistentkám či podnikatelům, kteří oslovují potenciální klienty

PŘÍNOS

  • odstranění zábran telefonovat neznámým potenciálním klientům
  • zvýšení jistoty v telefonickém prodeji a sjednávání schůzek

OBSAH

  • Pravidla akvizičních telefonátů a prodeje po telefonu
  • Struktura telefonátu
  • Získávání informací od klientů v omezeném čase
  • Citlivé vedení hovoru s klientem
  • Volba vhodných slov a jejich dopady na další průběh hovoru
  • Jak pracovat s hlasem a zaujmout klienta
  • "Čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • Efektivní využívání otázek 
  • Zpracování námitek klientů
  • Domluvení schůzky nebo prodeje - proces, struktura
  • Zvládání stresu a řešení těžkých a náročných situací

TERMÍN

na vyžádání

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky telefonátů, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie, ale nácvik konkrétního chování, které vede k nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky..

LEKTORKA

Lenka Jedličková - obchodnice s lektorskou praxí, učí to, co každý den skutečně dělá. Předává praktické zkušenosti, nejen teorii načtenou z knih.
(mimo jiné také praxe operátorky a surpervizorky v call centru)

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace

5 tipů, jak obvolávat studené kontakty 

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 23.11.2024 10:11:24
Titulek: KOMUNIKACE A PRODEJ PO TELEFONU | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/196-komunikace-a-prodej-po-telefonu.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.