ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

PR, MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE

- proč a jak budovat vztahy s veřejností a médii

Kategorie: Komunikace
Kód kurzu: MTKK-1219
Termín:
Obsazenost: Poslední volná místa
Místo: Praha 4, Vyšehrad, Na Pankráci 30
Lektor: Jozef Ftorek, M.A.
Cena: 4950 Kč (bez DPH 21%)


Public Relations a správně vedená mediální komunikace dlouhodobě buduje a udržuje dobré vztahy s médii a veřejností.


Pokud hrozí krize, je potřeba být na ni připraven. Úspěšné zvládnutí krizové komunikace má zásadní význam pro ochranu a zachování dobrého jména společnosti.
 


CÍL

Kurz je určen pracovníkům odd. pro styk s veřejností, marketingovým specialistům, tiskovým mluvčím, majitelům a ředitelům firem, kteří chtějí efektivně podporovat komunikaci své společnosti s veřejností, novináři a médii i vlastními zaměstnanci, kteří potřebují zvládat krizovou komunikaci, umět vystupovat v  médiích, informovat novináře a zlepšit  pozitivní vnímání firmy nebo společnosti, případně zvýšit publicitu ve vztazích s veřejností.

OBSAH

  • Vztahy s veřejností - Public Relations        
  • Vztahy s médii - Media Relations
  • Publicita a monitoring tisku
  • Vyhodnocování PR aktivit
  • Mediální komunikace - jak komunikovat s novináři a vystupovat v médiích
  • Základní principy komunikace s médii - kontakt a komunikace s novináři, pravidla pro psaní tiskové zprávy, desatero komunikace s novináři
  • Jak přesvědčit novináře (redaktora) - příprava a průběh rozhovoru, vaše práva, autorizace
  • Krizová komunikace - co je krize, jak ji identifikovat, postup při krizové komunikaci, chyby při krizové komunikaci
  • Proč a jak sdělit něco nepříjemného
  • Potřeba uvolnit správné informace ve správný čas

METODY A FORMA VÝUKY

trénink vedoucí k pochopení úlohy PR a ke zvládání krizové komunikace uvnitř i vně firmy. Výklad, komentovaná diskuse, nácvik modelových situací, hraní rolí, případové studie, videotrénink.
Program může být dle potřeb účastníků na interní nebo externí PR a krizovou komunikaci či obojí.

Reportáž z mediálního tréninku ►

TERMÍN

13.12.2019  (9:00 - 17:00 hod.) 

LEKTOR

Jozef Ftorek, M.A. - PR a mediální konzultant s praxí novináře a tiskového mluvčího nebo politolog a PR poradce

 

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 07.12.2019 00:12:21
Titulek: PR, MEDIÁLNÍ A KRIZOVÁ KOMUNIKACE | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/228-pr-medialni-a-krizova-komunikace.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Na Pankráci 30
140 00 Praha 4

Telefony: +420 734 484 549
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.