Přihlaste se k newsletteru.
www.agentura-aha.cz www.aha-agency.eu www.aha-agency.com
Všechna práva vyhrazena.
© 2024Kategorie: | Komunikace |
---|---|
Kód kurzu: | TK-0324 |
Termín: | |
Obsazenost: | Kurz obsazen |
Místo: | Na Pankráci 30, Praha 4 |
Lektor: | Lenka Jedličková |
Cena: | 5450 Kč (bez DPH 21%) |
Je-li náplní vaší práce
Chcete-li
pak vás praktický trénink s lektorkou Lenkou Jedličkovou přesvědčí, že to není nic složitého.
Lenka si sama prošla telefonickou komunikací všech pozic - operátorka klientského servisu, obchodnice, manažerka obchodního týmu, spolumajitelka call centra.
Na základě bohatých zkušeností a důrazu na praktický trénink jsou její workshopy pro účastníky velmi intenzivní a interaktivní.
Cílem kurzu je seznámit posluchače se základními pravidly telefonické komunikace:
Určeno každému, kdo komunikuje s klienty po telefonu a musí profesionálně reprezentovat svoji společnost.
Vhodné pro pracovníky zákaznických linek, asistentky, recepční, obchodní zástupce, pracovníky call-center* a hot-line a dalším klientským pracovníkům.
* Poznámka: pro pracovníky call-center doporučujeme také firemní trénink na míru na základě analýzy stavu a potřeb - viz. reference zde
Stručné teoretické základy (20%) a návazný interaktivní a intenzivní trénink (80%) cvičení, nahrávky hovorů, analýza, individuální zpětná vazba.
19.11. 2024 (9,00 - 16,00 hod., 8 vyuč. hod.)
Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.
Potřebujete další dovednosti telefonické komunikace? Vyžádejte si nabídku nebo termín.
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►
Termín kurzu | Název kurzu | Obsazenost | |
---|---|---|---|
termín na vyžádání |
ÚSPĚŠNÁ (SEBE)PREZENTACE S OSOBITÝM STYLEM A JISKROU |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
MODERÁTORSKÝ KURZ - ZÁKLADY MODEROVÁNÍ |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
23.01. 2025 |
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
TRÉMA - jak zvládnout obavy z veřejného vystoupení |
Poslední volná místa | PŘIHLÁSIT SE |
na vyžádání |
ARGUMENTACE A VYJEDNÁVÁNÍ PRO MANAŽERY |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
Kdykoliv na vyžádání |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVA ŘEČNÍKŮ NA VYSTOUPENÍ |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín bude upřesněn |
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE V PRAXI |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
RÉTORIKA A TRÉMA - NEBOJTE SE DOBŘE MLUVIT |
Poslední volná místa | PŘIHLÁSIT SE |