Přihlaste se k newsletteru.
www.agentura-aha.cz www.aha-agency.eu www.aha-agency.com
Všechna práva vyhrazena.
© 2024Kategorie: | Profesní kurzy |
---|---|
Kód kurzu: | CI-2024 |
Termín: | |
Obsazenost: | Na vyžádání |
Místo: | dle dohody |
Cena: | 3950 Kč (bez DPH 21%) |
Corporate identity, značka, logo, písmo, vizuál, barvy, propagace, reklama, design, firemní tiskoviny a materiály, grafika.
Cílem kurzu je podrobně se seznámit s významem a prvky „jednotné firemní tváře“ - Corporate Identity (CI). Získat přehled o možnostech a podobách CI, jeho vývoji a souvislostech s dalšími nástroji marketingu a reklamy. Zevrubný přehled o problematice a především praktické povědomí o tom, jak vylepšit CI právě ve Vaší firmě, na co se zaměřovat a co neopomíjet.
Seminář je určen všem, kteří se podílejí na vedení a zastupování firmy, na její propagaci anebo na prodeji jejích produktů či služeb. Ve své každodenní praxi ocení získané poznatky management, marketingoví i administrativní pracovníci, obchodní zástupci a prodejci. Na velikosti ani zaměření firmy nezáleží - budování "tváře firmy" se týká velkých společností i živnostníků.
Corporate identity a jeho význam v komerční komunikaci
Vývoj a podoby CI
Značka firmy - její význam a začlenění do CI
Logotyp, písmo - jejich podoby a vnímání (psychologické aspekty)
Vizuál, barevnost a jejich kombinace
Reklamní prostředky a nástroje - vhodný výběr a využití v rámci jednotné CI
Firemní design - co vše obsahuje a jak jej správně využít
Firemní kultura a chování - interní a externí komunikace firmy (kodexy ap.)
Jednotná propagační strategie firmy - efektivní spojení všech prvků CI
1 denní seminář (8 vyuč. hodin). Výuka probíhá formou komentovaného výkladu s praktickými ukázkami, na které navazují jednoduchá cvičení a moderovaná diskuse se zaměřením na praxi účastníků.