ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

POLITICKÝ MARKETING A MANAGEMENT

-PR, strategie a taktika účinné volební kampaně

Kategorie: Manažerský, Profesní kurzy
Kód kurzu: PM-2024
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: dle dohody
Lektor: PhDr. Jan Kubáček
Cena: 0 Kč (bez DPH 21%)

 

JAK OSLOVIT POTENCIÁLNÍ VOLIČE? JAK NAČASOVAT VOLEBNÍ KAMPAŇ?
JAK KOMUNIKOVAT S VEŘEJNOSTÍ A MÉDII?

SEZNAMTE SE S POLITICKÝM MARKETINGEM A MANAGEMENTEM A BUĎTE PŘIPRAVENI.


Politický marketing. volební kampaň, Public Relations, práce s voličem, osobní prezentace, krizová komunikace, informační lobbing, rétorika lídra

TERMÍN

individuálně dle dohody, 0,5 dne až 1 den pro jednotlivce nebo skupinu

CÍL

Seznámit účastníky s pravidly a zásadami politického marketingu a PR, naučit je orientovat se v přípravě, načasování a strategii (volební) kampaně, poznat základní odborné pojmy a jejich nástroje včetně tvorby komunikačního scénáře a vytváření politických a společenských strategií. V praktické části tohoto speciálního školení se bude řešit, jak získávat znalosti a dovednosti, jak oslovit potenciální voliče, ale také jak budovat dobré jméno a udržovat dobrou pověst, jak komunikovat s veřejností a médii a odstranit potenciální chyby a nešvary v (politické) komunikaci.

URČENO


začínajícím a potenciálním politikům na komunální, krajské i celostátní úrovni, členům volebního týmu, tiskovým mluvčím, politickým kandidátům, lobbistům, vyjednavačům, zájemcům o práci ve veřejné správě, ale i řídícím pracovníkům ad. 
Vhodné individuálně nebo pro skupinu spolupracovníků - termín na vyžádání.

OBSAH   

(individuálně – na míru)

  • Principy politického PR - zlatá pravidla, praxe, omezení, co rozhodně nedělat
  • Politický a volební marketing – postup práce
  • Tvorba informační kampaně a vhodné prezentace vč. komunikačního scénáře
  • Organizace a management kampaně
  • Oslovování a práce s voličem
  • Media management a reputation management, budování vztahů s médii
  • Spin doctoring a informační lobbing
  • Osobní prezentace v praxi

  • rétorika a neverbální komunikace lídra  
  • správná argumentace a úspěšné přesvědčování       
  • prevence a obrana proti slovní manipulaci
  • Krizová komunikace a možnost návazných tréninků      

METODY A FORMY

Interaktivní výuka - komentovaný výklad a moderovaná diskuse, praktická cvičení, případové studie a modelové situace;  individuální konzultace a výukové bloky v délce 3-6 hodin dle dohody

LEKTOR

Politolog, působí jako politický a komunikační analytik a odborný konzultant. Poradce politických představitelů a ministrů, v ČR i v cizině. Specializuje se na komunikační analýzy a politické strategie, politický a komunikační management, eliminaci a prevenci manipulace, public affairs a komunikace veřejných korporací a institucí. Pedagogicky působí na několika vysokých školách a odborných institutech.

CENA

individuálně - dle rozsahu a náročnosti

Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 10.12.2024 10:12:03
Titulek: POLITICKÝ MARKETING A MANAGEMENT | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/47-politicky-marketing-a-management.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.