ODBĚR NOVINEK
ODBĚR NOVINEK

Přihlaste se k newsletteru.

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

ZAVOLÁME VÁM
ZAVOLÁME VÁM

Váš TELEFON pro RYCHLÝ KONTAKT

Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.

TELEMARKETING A TELESALES

- nabídky a prodej po telefonu

Kategorie: Komunikace, Profesní kurzy
Kód kurzu: TMK-2023
Termín:
Obsazenost: Na vyžádání
Místo: Učebna agentury Vyšehrad, Na Pankráci 30, P4
Lektor: Lenka Jedličková
Cena: 5450 Kč (bez DPH 21%)

Efektivní telefonická komunikace v obchodě je důležitou součástí prodeje a marketingu a konkurenční výhodou.
Jak zaujmout klienta po telefonu, aby mě poslouchal? Jak si zajistit více obchodních schůzek a úspěšných obchodů? 


Obchodní a nabídkové telefonáty patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině,  je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit  nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka. 


  • Jak se vypořádat se strachem z odmítnutí, zachovat vnitřní klid, překonat dílčí neúspěch a nenechat se jím odradit?​​
  • Jak mám působit, abych nebyl/a vnímaný/á jako další otravný telefonát?
  • Jak zaujmout klienta, aby mě poslouchal?
  • ​Jak si zajistit více obchodních schůzek?
  • Jak posílit dovednosti prodeje po telefonu?

URČENO

obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, operátorům, pracovníkům call center

ÚVOD

Co vlastně zákazníci chtějí?

  • Proč se lidé brání prodeji / nákupu?
  • Jak neprodávat jen cenou, slevami a benefity?
  • Jak funguje lidská motivace a proč je cena až na druhém místě?
  • Víme, co vlastně nabízíme a jsme při prodeji přesvědčiví?
  • Jak zvládat námitky?
  • Umíme přesvědčivě argumentovat?
  • Jak správně oslovit (nového) zákazníka po telefonu?

CÍL

  • získat nové nápady k navýšení prodeje
  • umění volby efektivní obchodní strategie
  • prohloubit dovednost budovat dlouhodobý vztah s klientem

PŘÍNOS

  • rozvoj komunikačních a obchodních dovedností
  • zvýšení efektivity a úspěšnosti telefonických hovorů
  • získání nových nápadů k navýšení prodeje
  • odstranění zábran telefonovat nejen neznámým potenciálním klientům

OBSAH

Struktura prodejního rozhovoru, zjišťování potřeb, prodej, rozdíl mezi prodejcem a konzultantem, trénink

Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?

  • aktivní naslouchání a efektivní využívání otázek
  • zjišťování potřeb zákazníka a prodej užitku
  • proč nespoléhat na zasílání ceníků, dokumentace a specifikací?
  • jak vylepšit prezentaci našich služeb?
  • "čtení" zákazníků na základě jejich slov a vět
  • prodávají především vztahy - v čem je osobní kontakt a vztah nenahraditelný?
  • jak budovat a udržovat dobré vztahy a jak oživit vztah po krizi či problému?

Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?

  • doporučené slovní obraty, „které vzbudí zájem"
  • prodej užitku z nabízeného řešení - prezentace 
  • návrh vhodného řešení
  • argumentace ve prospěch posílení zákazníkova rozhodnutí
  • modelové situace - rozbor telefonních hovorů

Jak dovedně ustát námitky?

  • které námitky slýcháváme nejčastěji a jejich zpracování
  • na jaké argumenty lidé slyší
  • proč jsou lidé alergičtí na „ano, ale" odpovědi

TERMÍN

na vyžádání  (9.00 - 17,00 hod.)

Můžete získat i další dovednosti:
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►   
Cold calling - telefonické sjednávání schůzek   
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ komplexní 3 modulový trénink telefonické komunikace  

METODY

Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a  uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20

LEKTORKA

Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.


Reference absolventů kurzů

Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace
Jak fungujeme a jaká řešení přinášíme....

5 tipů pro prodej po telefonu ►
 


Podobné kurzy

Vytisknout stránku
Datum a čas tisku: 23.11.2024 10:11:26
Titulek: TELEMARKETING A TELESALES | Web vzdělávací agentury
Zdroj: https://agentura-aha.cz/kurz/24-telemarketing-a-telesales.html
NAPIŠTE - ODPOVÍME!
KONTAKT

AHA PR Agency, s.r.o.
Branická 1572/116
147 00 Praha 4

Telefony: +420 603 422 003
E-mail: aha@agentura-aha.cz
Tyto webové stránky využívají cookies. Setrváním na těchto webových stránkách souhlasíte s jejich využíváním. Více zjistíte zde.