Přihlaste se k newsletteru.
www.agentura-aha.cz www.aha-agency.eu www.aha-agency.com
Všechna práva vyhrazena.
© 2024Kategorie: | Komunikace, Profesní kurzy |
---|---|
Kód kurzu: | TMK-2023 |
Termín: | |
Obsazenost: | Na vyžádání |
Místo: | Učebna agentury Vyšehrad, Na Pankráci 30, P4 |
Lektor: | Lenka Jedličková |
Cena: | 5450 Kč (bez DPH 21%) |
Obchodní a nabídkové telefonáty patří k nejméně oblíbeným činnostem mezi obchodníky a podporou obchodu.
Obchodní aktivity však tvoří základ životaschopnosti firmy.Pokud náš prodej skomírá ve stereotypu a rutině, je cílem oživit, povzbudit a zefektivnit obchodní aktivity.
Probojovat se po telefonu ke klíčové osobě, domluvit osobní setkání, podpořit nebo zrealizovat prodej je dovednost, po které touží nejeden obchodník nebo jeho asistentka.
obchodníkům, podpoře obchodu, podnikatelům, operátorům, pracovníkům call center
Co vlastně zákazníci chtějí?
Jak smysluplně prezentovat naše služby / produkty?
Jak má vypadat profesionální obchodní telefonický hovor?
Jak dovedně ustát námitky?
na vyžádání (9.00 - 17,00 hod.)
Můžete získat i další dovednosti:
Profesionální telefonická komunikace ve firemní praxi ►
Cold calling - telefonické sjednávání schůzek
AKADEMIE TELEFONOVÁNÍ - komplexní 3 modulový trénink telefonické komunikace
Interaktivní trénink řešení konkrétních klíčových modelových situací, nácvik jednotlivých postupů, strategií a techniky náročného prodeje, analýza řešení modelových situací, audio nahrávky a poskytnutí zpětné vazby. Případové studie z praxe - ne teorie o prodeji, ale nácvik konkrétního chování, které vede nabídce produktu, k domluvení schůzky a uzavření objednávky.
Poměr praxe a teorie: 80:20
Lenka Jedličková - lektorka telefonické a obchodní komunikace s praxí operátorky a surpervizorky v call centru, řídí vlastní call centrum, specializuje se na telemarketing, tvorbu call skriptů, mystery calling a cold calling.
Rozhovor s lektorem o call centrech a zvýšení efektivity telefonické komunikace►
Jak fungujeme a jaká řešení přinášíme....
5 tipů pro prodej po telefonu ►
Termín kurzu | Název kurzu | Obsazenost | |
---|---|---|---|
termín na vyžádání |
ÚSPĚŠNÁ (SEBE)PREZENTACE S OSOBITÝM STYLEM A JISKROU |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
MODERÁTORSKÝ KURZ - ZÁKLADY MODEROVÁNÍ |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
23.01. 2025 |
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE VE FIREMNÍ PRAXI |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
TRÉMA - jak zvládnout obavy z veřejného vystoupení |
Poslední volná místa | PŘIHLÁSIT SE |
na vyžádání |
ARGUMENTACE A VYJEDNÁVÁNÍ PRO MANAŽERY |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
Kdykoliv na vyžádání |
INDIVIDUÁLNÍ PŘÍPRAVA ŘEČNÍKŮ NA VYSTOUPENÍ |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín bude upřesněn |
TELEFONICKÁ KOMUNIKACE V PRAXI |
Volno | PŘIHLÁSIT SE |
termín na vyžádání |
RÉTORIKA A TRÉMA - NEBOJTE SE DOBŘE MLUVIT |
Poslední volná místa | PŘIHLÁSIT SE |